واحدهای صنعتی ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی هستند

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، مهدی حسینی نژاد پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری گفت: بیش از 36 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در قالب پروژه های اقتصاد مقاومتی در استان کرمان انجام گردیده که در حال تکمیل ارزش افزوده زنجیره های فراوری منابع خدادادی در استان هستیم.

واحدهای صنعتی ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی هستند

وی گفت: کرمان را در آینده علاوه بر استان معدنی به عنوان استانی صنعتی خواهید شناخت.

حسینی نژاد توضیح داد: در حال حاضر پروژه های 23 میلیون تنی کنسانتره، 28 میلیون تنی گندله، 10 میلیون تنی آهن اسفنجی، 10 میلیون تنی شمش، صنایع کک و تکمیل زنجیره های مختلف در استان در حال انجام است.

وی با اشاره به وجود ضعف در بحث مدیریت گفت: هنوز بعضی از ضوابط و استانداردهای لازم در کشور شناخته گردیده نیست که ما را دچار چالش در زمینه صدور پروانه های بهربرداری نموده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان بیان داشت: عدم صدور پروانه بهره برداری تبعاتی بدی برای واحدهای فراوری ایجاد می نماید.

حسینی نژاد توضیح داد: در خواست داریم این اختیار به مدیرکل محیط زیست استان کرمان داده گردد بتواند با اخذ تعهد پروانه بهره برداری را صادر نمایند؛ واحدهای صنعتی ما کاملا ملزم هستند مسائل زیست محیطی را رعایت نمایند.

وی ادامه داد: در بعضی از جاها در زمینه انجام ضوابط زیست محیطی با یکدیگر اختلاف نظر داریم احتیاج است یک مرجع در زمینه اختلاف نظرها داشته باشیم که این حوزه ها را قضاوت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 16

به "واحدهای صنعتی ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای صنعتی ملزم به رعایت مسائل زیست محیطی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید