تور آفریقای جنوبی: برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

به گزارش ایستگاه بازی، در مراکز خرید ژوهانسبورگ می توانید برترین محصولات از برندهای برتر جهان را خریداری کنید و در برترین کافه ها و رستوران ها، استراحت کنید و غذا بخورید.

تور آفریقای جنوبی: برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

مراکز خرید ژوهانسبورگ، تنوع قابل توجهی دارند و در آن ها محصولات متنوع و بسیار باکیفیتی عرضه می گردد. نه تنها برندهای داخلی، بلکه بهترین و شناخته شده ترین برندهای بین المللی هم در این مراکز تجاری، تازهترین محصولات خود را عرضه می نمایند. کافه و رستوران و امکانات سرگرمیی مثل سینما، از دیگر بخش های مراکز تجاری بزرگ است.

ژوهانسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگ ترین شهر آفریقای جنوبی و مرکز استان گائوتنگ است و در نزد مردم به شهر طلا، ژوبورگ، ژوزی و اگلی معروفیت دارد.

ژوهانسبورگ، شهری بزرگ و وسیع است و فرصت های زیادی برای خرید کردن دارد. این شهر، بهشتی برای علاقه مندان به خرید است و از مراکز تجاری مدرن و بزرگ گرفته تا بازارهای محلی رنگارنگ، فرصت های زیادی برای خرید دارد. در واقع هر سلیقه ای که داشته باشید و با هر مقدار بودجه ای که در نظر گرفته باشید، در ژوهانسبورگ می توانید خرید کنید.

در ادامه، تعدادی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید ژوهانسبورگ را معرفی می کنیم.

خیابان 44 Stanley

مرکز خرید استنلی 44 یک جایگزین عالی برای مگامال های ژوهانسبورگ است. این مرکز خرید از مجموعه ای از ساختمان های صنعتی بازسازی شده تشکیل شده است که آن ها را به بوتیک، کافه های شیک و مجذوب کننده، گالری های هنری، فروشگاه های مدرن و استودیوهای طراحی تبدیل نموده اند و در کنار محوطه هایی زیبا، قرار گرفته اند. به همین علت است که آن را در لیست بهترین مراکز خرید شهر معرفی می نمایند.

اینجا یک مکان خلاقانه و مجذوب کننده است و در آن مجموعه ای فروشگاه های منتخب محصولات مدرن و قدیمی خود را عرضه می نمایند. حتی کتاب های دست دوم و وسایل خانگی آنتیک در آن ها پیدا می گردد. این فروشگاه ها در کنار بوتیک های شیک مد و گالری های هنری قرار گرفته اند که در آن ها می توانید تازهترین محصولات و آثار طراحی شده به وسیله هنرمندان و طراحان معاصر و مدرن آفریقای جنوبی را ببینید.

در گذشته، این ساختمان ها بخشی از یک گاراژ تعمیراتی اتومبیل بودند. بعد از اینکه بازسازی شدند به دوران اوج و شکوه سابق خود برگشتند. هنوز نشانه هایی از معماری صنعتی دهه 1930 در آن ها مشاهده می گردد و معماری آن ها ویژگی های خاصی دارد که مجذوب کنندهیت امروزی را به این مجموعه داده است.

امروزه این مجموعه زیبا و مدرن، از بیش از 25 بوتیک، رستوران، کافه و استودیو تشکیل شده است و یکی از مکان های محبوب شهر برای گشت وگذارهای عصرانه و خرید کردن است. تعدادی از بهترین رستوران ها و کافه های شهر در این مجموعه قرار گرفته اند.

از دوشنبه تا شنبه از ساعت 7 و نیم صبح تا 4 بعدازظهر و روزهای یکشنبه از 7 و نیم صبح تا 3 بعدازظهر می توانید به این مجموعه سر بزنید.

مرکز خرید رزبانک ( The Mall of Rosebank )

مرکز خرید رزبانک، تلفیقی مجذوب کننده و رویایی از زیبایی سحرآمیز آفریقا و شکوه و مجذوب کنندهیت اروپا است. این مجموعه تجاری و سرگرمیی، یکی از بهترین مراکز تجاری در کل آفریقای جنوبی است. این مرکز در یک موقعیت جغرافیایی عالی در یک محله تجاری مشهور واقع شده است و به راحتی به وسیله وسایل حمل ونقل عمومی از شهرهای بزرگ اطراف، قابل دسترسی است.

بهترین امکانات لازم برای خرید و سرگرمی در سطح جهانی نه تنها برای اهالی منطقه بلکه برای همه گردشگران بین المللی، در این مجموعه فراهم شده است. این مجموعه تجاری 4 طبقه، شامل فروشگاه های شیک است که محصولات متنوع از بهترین برندها را عرضه می نمایند. از پوشاک بانوان و آقایان گرفته تا بهترین اکسسوری و متعلقات مد در آن به فروش می رسد. غیر از فروشگاه، امکانات دیگری مثل رستوران ها و کافه های عالی و سینما هم دارد و در واقع یک مجموعه سرگرمیی کامل است. در سینما می توانید تازهترین فیلم های روز جهان را تماشا کنید.

هر آنچه که احتیاج داشته باشید در فروشگاه های زنجیره ای و بوتیک های مستقل این مرکز، ارائه می گردد. روی بام مجموعه، بازارچه ای در روزهای یکشنبه برپا می گردد و یک بازارچه هنر و صنایع دستی هم دارد. این مجموعه تجاری دارای یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 2200 خودرو است. در مجموع، اگر می خواهید در محیطی مدرن و شیک، هدایای خاص بخرید و غذاهای عالی نوش جان کنید و یک بعدازظهر خود را به سرگرمی بگذرانید، حتما سری به این مرکز خرید بزنید.

از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر، آدینه ها از 9 صبح تا 7 بعدازظهر و شنبه ها و یکشنبه ها و روزهای تعطیل رسمی از 9 صبح تا 5 بعدازظهر برای سر زدن به این مجموعه، فرصت دارید.

این مرکز خرید اخیرا بازسازی شده است و شامل بیش از 150 فروشگاه مختلف است. در این فروشگاه ها محصولات برندهای برتر و وارداتی و همین طور برندهای مقرون به صرفه داخلی عرضه می گردد. سالن های زیبایی و دو شعبه از دپارتمان استور، از دیگر بخش های این مجموعه تجاری است که هر گردشگری را برای سر زدن به آن، متقاعد می نماید.

مرکز خرید ایست گیت ( Eastgate Shopping Mall )

مرکز خرید ایست گیت یک مرکز خرید منطقه ای است. این مرکز تجاری در زمان افتتاحش در سال 1979 بزرگترین مرکز خرید نیمکره جنوبی بود.

این مجموعه، هنوز هم جزو بزرگترین مراکز تجاری آفریقای جنوبی است. فروشگاه های این مرکز، عرضه نماینده بهترین محصولات سبک زندگی هستند. پروژه توسعه این مجموعه در سال 2010 به خاتمه رسید که وسعت آن را به 122 هزار مترمربع رساند.

روزهای شنبه این مرکز تجاری بیش از 80 هزار بازتماشاماینده دارد و در ماه بیش از 2 میلیون نفر به آن سر می زنند. این مجموعه دارای 300 فروشگاه است که در بین آن ها بیش از 60 بوتیک فشن و 13 بوتیک زیورآلات دیده می گردد. برای همه افراد از همه سنین و سلیقه ها، محصول مناسبی برای خرید کردن پیدا می گردد. از دوشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر، شنبه ها و یکشنبه ها از 9 صبح تا 6 بعدازظهر روزهای آدینه از 9 صبح تا 9 شب و در روزهای تعطیل عمومی از 9 صبح تا 6 بعدازظهر برای سر زدن به این مجموعه تجاری، فرصت دارید.

مرکز تجاری 27 Boxes

مرکز تجاری 27 باکسز بر مبنای یک ایده خلاقانه شکل گرفته است. این مرکز تجاری، یک پارک متروکه بوده که در آن 80 بوتیک، فروشگاه، رستوران و کیوسک ساخته شده است.

در این مرکز تجاری می توانید فروشگاه های زیورآلات، گالری های هنری، استودیوهای طراحان داخلی و بهترین کافه ها و رستوران ها را پیدا کنید. تمرکز اصلی بسیاری از فروشگاه های این مجموعه، بر ارائه طراحی ها و تولیدات محلی است. چهره بشاش و محبت آمیز فروشندگان، حال و هوای خاصی به این مجموعه داده است؛ فروشندگانی که برخی از آن ها، خودشان صنایع دستی، سوغات و محصولات عرضه شده را تهیه می نمایند.

از فروشگاه های مختلف این مجموعه که به مد و فشن اختصاص یافته اند، می توانید محصولاتی مثل پوشاک با طراحی های سنتی و تلفیقی، پارچه های آفریقایی، کیف های چرم و... را بخرید. اگر قصد دارید هدیه بخرید، اینجا بهترین مکان برای خرید است. بهترین صنایع دستی سرامیکی و اشیای دکوری خاص در این مجموعه پیدا می گردد.

در این مجموعه، غیر از بوتیک و فروشگاه، چند رستوران و کافه هم وجود دارد که در فضای سبز از مهمانان خود پذیرایی می نمایند. این مرکز هر هفته یکشنبه ها میزبان یک بازارچه صبحگاهی است. ساعت کار فروشگاه ها با هم فرق دارد.

مرکز خرید Mall of the south

مرکز خرید جنوب، با وسعت 65 هزار مترمربع، یک مگامال مدرن است که در سفر به ژوهانسبورگ حتما باید زمانی را برای بازدید از آن در نظر بگیرید. این مجموعه در دو طبقه قرار گرفته و 173 فروشگاه مختلف دارد. اگر می خواهید خریدی لوکس و مجلل را تجربه کنید، این مرکز تجاری را انتخاب کنید. به غیر از فروشگاه های مستقل، تعداد زیادی فروشگاه زنجیره ای در این مرکز وجود دارد که همه احتیاجهای بازتماشامایندگان را تامین می نماید. برندهای برتر داخلی و بین المللی را در این مرکز خرید خواهید دید.

دکوراسیون زیبا، فضایی که با آب نماها و درختان و فضای سبز تزیین شده باعث شده که این مرکز مورد توجه بازتماشامایندگان قرار بگیرد. این مرکز به وسیله دو ورودی اصلی قابل دسترسی است. به غیر از فروشگاه و بوتیک، امکاناتی برای سرگرمی و سرگرمی هم دارد از جمله یک پارک ترامپولین.

از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 7 بعدازظهر و روزهای یکشنبه و تعطیل رسمی از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر برای سر زدن به این مجموعه فرصت دارید.

مرکز خرید کرستا ( Cresta Shopping Centre )

مرکز خرید کرستا یکی دیگر از مراکز تجاری بزرگ ژوهانسبورگ است. طراحی اصلی این مرکز در ابتدا مدل یک قطار بود که به سمت مرکز خرید حرکت می کرد و در اطراف آن دور می زد. قطار تقریبا در سال 1992 از این مرکز خرید حذف شد.

این مرکز خرید در سال 1977 ساخته شد. در جریان بازسازی های بعدی، یک پارک سرگرمیی به خارج از مجموعه اضافه شد و طی سال ها بارها پروژه های توسعه و بازسازی در این مجموعه انجام گرفت. یک پیست اسکیت در این مرکز ساخته شد که بعدها آن را به سینما تبدیل کردند. در سال 2002، طبقه سوم این مجموعه اضافه شد و تعدادی رستوران تازه در آن شروع به کار کرد.

مرکز خرید مپونیا ( Maponya Mall )

مرکز خرید ماپونیا در سال 2007 رسما به وسیله نلسون ماندلا، رئیس جمهور سابق آفریقای جنوبی افتتاح شد. این مرکز خرید اختصاصا برای اهالی منطقه Soweto ساخته شده است. البته موقعیت جغرافیایی آن به شکلی است که از سایر منطقه ها شهر نیز قابل دسترسی است.

این مجموعه، 70 هزار مترمربع وسعت دارد و میزبان بیش از 170 فروشگاه است که شامل برندهای برتر داخلی و بین المللی و شعبه هایی از بهترین فروشگاه های مد است. این مرکز خرید، محوطه های زیبایی دارد که گشت وگذار را راحت تر و دلپذیرتر می نماید و برای پیاده ها و افرادی که وسیله نقلیه موتوری دارند، مناسب است. این مجموعه تجاری نه تنها فرصت های فوق العاده ای برای خرید دارد، بلکه دارای چندین رستوران و کافه خوب برای خوردن غذاهای لذیذ و باکیفیت است.

اگر می خواهید بخشی از زمان سفر خود را به گشت وگذار در مراکز تجاری بگذرانید، زمانی را برای سر زدن به این مرکز در نظر بگیرید. این مرکز خرید 365 روز سال باز است و حتی در روزهای تعطیل رسمی آماده استقبال از اهالی شهر و گردشگران است. از دوشنبه تا شنبه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر، روزهای یکشنبه و تعطیلات رسمی از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر باز است. رستوران های فودکورت تا دیروقت آماده پذیرایی از بازتماشامایندگان هستند.

مرکز خرید بدفورد ( Bedford Centre )

مرکز خرید بدفورد یک مجموعه تجاری است که اخیرا بازسازی شده است و اکنون 62 هزار مترمربع فضای فروشگاهی دارد. تعداد فروشگاه های این مجموعه و تنوع محصولات آن زیاد است و ساعت ها می توانید در آن به گشت وگذار مشغول شوید.

بیش از 130 فروشگاه در این مجموعه قرار گرفته است و رستوران های زیادی در کنار آن ها آماده پذیرایی از بازتماشامایندگان این مجموعه هستند. در سینمای این مرکز می توانید ساعاتی را با تماشا فیلم های روز جهان بگذرانید. پارکینگ این مجموعه برای 3 هزار خودرو ظرفیت دارد. یک محوطه روباز به نام پیازا دارد که با رستوران های مختلف احاطه شده است.

این مجموعه تجاری، یک مرکز خرید مدرن و عالی برای خرید، سرگرمی و غذا خوردن است. هر آنچه که از یک مجموعه تجاری کامل انتظار دارید، در این مرکز پیدا می گردد.

از دوشنبه تا آدینه از ساعت 9 صبح تا 6 بعدازظهر، شنبه ها از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر و یکشنبه ها از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر برای سر زدن به این مرکز خرید، فرصت دارید.

مرکز خرید سندتون سیتی ( Sandton City )

مرکز خرید سنتون سیتی بدون تردید یکی از بهترین مراکز خرید شهر است. با هر سلیقه و بودجه ای که در نظر دارید می توانید در این مرکز تجاری محصولی برای خریدن پیدا کنید. این مجموعه تجاری در مرکز شهر واقع شده است و به همین علت به راحتی به همه منطقه ها شهر دسترسی دارد.

بهترین برندهای بین المللی مد، محصولات خود را در این مرکز عرضه نموده اند. در این مجموعه، نام های آشنایی مثل تاپ شاپ، زارا، منگو، کانتری رود، کاتن وان و... را خواهید دید. غیر از برندهای بین المللی، بهترین برندهای داخلی نیز تازهترین محصولات خود را در این مجموعه ارائه می نمایند.

کافه و رستوران از دیگر بخش های این مرکز است که هواداران زیادی دارد. در این کافه ها و رستوران ها می توانید بهترین اسنک، نوشیدنی و غذا را امتحان کنید و از خوردن آن ها لذت ببرید.

منبع: کجارو / tripadvisor.com / rosebankmall.co.za / eastgateshops.com / maponyamall.co.za / sa-venues.com / gauteng.net
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1971

به "تور آفریقای جنوبی: برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی: برترین مراکز خرید ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید