7 ایده برای دکوراسیون مغازه های کوچک

به گزارش ایستگاه بازی، در طراحی دکوراسیون مغازه های کوچک می توان از تکنیک هایی مانند نقاشی یک دیوار مهم تر، قفسه بندی، شکل های پنجره ای، چیدمان عمودی و نورپردازی استفاده نمود.

7 ایده برای دکوراسیون مغازه های کوچک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران | سرویس دکوراسیون - برای طراحی دکوراسیون و ویترین مغازه های کوچک و طراحی کافی شاپ ها که معمولا از فضای کمتری برخوردار هستند استراتژی مهم چگونگی طراحی فضا و چیدمان کالاهاست. در اینجا 7 روش ساده و کم هزینه برای عظیمتر نشان دادن یک مغازه کوچک ارائه شده است. شما می توانید از این نکات برای طراحی دکوراسیون بوتیک زنانه و مردانه نیز استفاده نمایید.

1. نقاشی کردن یک دیوار مهم

لیبی لاندن متخصص طراح و نویسنده کتاب راه چاره هایی برای فضاهای کوچک معتقد است: رنگ کردن یک دیوار با استفاده از یک رنگ چشمگیر، روشی موثر و کم هزینه، نه تنها برای عظیمتر نشان دادن فضا، بلکه همچنین برای جلوه دادن بیشتر به فضا هست. رنگ چشمگیر به دیوار رنگ شده توهم عقب رفتن فضا را ایجاد می نماید. برای نمونه دیواری که در تصویر نشان داده شده با رنگ قرمز رنگ آمیزی شده، سپس به یاری نرده های یک تختخواب قدیمی تزیین شده و به مکانی برای قرارگیری کالاهای تزئینی تبدیل شده است.

2. استفاده از شکل های پنجره مانند

پنجره ها می توانند یک فضای کوچک را باز نمایند و آن را عظیمتر نشان دهند. برای مثال در طراحی دکوراسیون یک مغازه مد، طراح فضاهای پنجره ای را درون دیوار جدا نماینده دو اتاق کوچک برای آفرینش حس دلبازی ایجاد نموده است. همچنین می توان با قرار دادن آینه های مختلف در جای جای مغازه حس پنجره را ایجاد کرد. لاندن معتقد است که با این روش می توان در فضا توهم نور و جابه جابه جایی بیشتر را در فضای کوچک ایجاد کرد.

3. به طور عمودی فکر کنید

جری برانیش مشاور و طراح فضاهای تجاری معتقد است، با قرار دادن آیتم هایی با سطوح مختلف می توان فضا را عظیمتر نشان داد و به طور بصری مشتری را جذب نمود. استفاده از قفسه های آویزان در سطوح متفاوت آسان ترین روش برای دستیابی به این اثر است. لاندن می گوید شما همچنین می توانید با آویزان کردن پرده ها و آیتم های دیگر از سقف به سمت زمین اثری چشمگیر ایجاد نموده و حس عظیمتر نشان دادن فضا را ایجاد کنید.

4. از یک ظاهر به هم ریخته و شلوغ اجتناب کنید

در دکوراسیون مغازه های کوچک برای قفسه ها و وسایل داخل مغازه از رنگ های خنثی بهره ببرید و سعی کنید کالاها را منظم و با فاصله در کنار هم قرار دهید.

5. فراتر رفتن از قفسه

برای دکوراسیون مغازه کوچک، قفسه بندیمی تواند یک راه بسیار موثر برای به حداکثر رساندن فضای دیوار خود باشد، اما همچنین می توانید روش های خلاقانه تر و فضای ذخیره سازی را برای نمایش محصولات پیدا کنید. لاندن توصیه می نماید به جای یک جعبه عظیم برای جواهرات و دیگر اقلام کوچک، از یک نقاشی قدیمی در یک قاب براق و کشیدن بوم روی آن برای نمایش محصولات استفاده نمایید.

6. استفاده از قفسه های کتاب باز به عنوان تقسیم نماینده

جدا کردن مناطق مغازه ای کوچک چالش برانگیز است، اما قفسه های باز و بلند می توانند راهی موثر برای تقسیم فضا و همچنین نمایش محصولات و ایجاد احساس راحتی باشند. قفسه های باز نیز انعطاف پذیر هستند، به شما این امکان را می دهد که هر دو طرح و کالا را به آسانی تغییر دهید.

7. فضای خود را به روش های مختلف روشن کنید

نورپردازی در دکوراسیون فروشگاه خرده فروشی اهمیت دارد، اما در محدوده های شگرفی بسیار مهم است. لاندن می گوید اگر گوشه ای از فروشگاه شما به خوبی روشن نباشد، نمایش کالاهای آن قسمت از دست رفته است. او توصیه می نماید از ترکیب چراغ های جهت، لامپ ها، گلدان ها و چراغ های تصویر بهره ببرید. این مخلوط نه تنها موجب روشنی فضا می شود، بلکه باعث شادی و تنوع نیز می شود. او می گوید: چراغ ها با ایجاد لایه های نور تصاویر را شگفت انگیز می نمایند. هستند.

کلام آخر

به یاری موارد ذکر شده می توانید مغازه کوچک خود را با هزینه کم، به زیباترین و چشمگیرترین شکل تزیین نمایید. لطفا ما را از بازخورد آن آگاه کنید. همچنین در رابطه با این مطلب مطالعه دکوراسیون آرایشگاه زنانه؛ 10 راه برای داشتن یک محیط باکیفیت را به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: setare.com
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1345

به "7 ایده برای دکوراسیون مغازه های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 ایده برای دکوراسیون مغازه های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید