با کمترین هزینه خانه خود را مدرن کنید

به گزارش ایستگاه بازی، چطور دکوراسیون خانه را عوض کنیم؟ سوالی که ممکن است بسیاری از افراد در طول سال یا برای مناسبت های خاص از خود بپرسند.

با کمترین هزینه خانه خود را مدرن کنید

برای اینکه دکوراسیون خانه را تغییر دهیم نیازی نیست هزینه های سرسام آور را برای خرید لوازم خانه یا تغییر آن ها متحمل شویم. در این مطلب از خبرنگاران به بیان تغییر دکور منزل با کمترین هزینه می پردازیم.

تغییر دکور منزل با کمترین هزینه

ما به شما راهکارهایی را به منظور استفاده از ایده های خلاقانه برای بهتر دیده شدن ارائه می دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تغییر دکوراسیون پذیرایی با کمترین هزینه

اتاق پذیرایی یکی از اصلی ترین قسمت های منزل است که خانم خانه دار بسیار بر روی دیزاین داخلی آن حساس است. از همین رو توجه به دکوراسیون آن حس آرامش برای خانم خانه و محیط زیبایی را برای اطرافیان حاصل می نماید. به همین منظور پیشنهادهای ویژه ای داریم:

  • استفاده از چوب
  • آینه های رنگی
  • لامپ
  • تزئین دیوار
  • روکش مبل
  • ایجاد گلخانه
  • حس نو در کتابخانه

استفاده از چوب در چیدمان داخلی اتاق پذیرایی

به شما پیشنهاد می دهیم از چوب های طبیعی به صورت دایره دایره برش بزنید و بر روی دیوار پذیرایی آن ها را نصب کنید. حال می توانید بر روی قسمتی از آن ها آینه نصب کنید و در قسمت دیگر نیز عکس های یادگاری خود را قرار دهید. به منظور طبیعی تر جلوه دادن به شما پیشنهاد می کنیم یک سری از قسمت ها را خالی بگذارید تا چوب دیده گردد.

استفاده از آینه های رنگی از نکات تغییر دکور منزل با کمترین هزینه

آینه های رنگی به صورت قدی و ریز شده را می توانید برای تغیر دکوراسیون خانه و اتاق پذیرایی خود مورد استفاده قرار دهید. اگر در اتاق پذیرایی خود یک کمد دیواری دارید به شما پیشنهاد می کنیم از آینه های خرد شده در لابه لای درب کمد بهره ببرید. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب تراس منزل را شیک و مدرن کنید سر بزنید.

استفاده از لامپ

لامپ های رنگی را می توانید به فضای اتاق پذیرایی اضافه کنید. این کار به نورپردازی متفاوت فضا بسیار یاری می نماید. بعلاوه می توانید به صورت تزئینی از چند لامپ به عنوان گلدان بهره ببرید. لامپ های بلااستفاده را تزئین کنید و روی میز قرار دهید تا با هزینه های کم شاهد تغییرات زیاد باشید.

تزئین دیوار اتاق پذیرایی

اگر می خواهید تغییر دکوراسیون خانه خود را با کمترین هزینه به انتها برسانید، فکر خرید کاغذ دیواری های گران قیمت را از سر خود بیرون کنید. شما به راحتی می توانید با یک کاغذ، قلم مو و رنگ در فضا تغییرات حاصل کنید. به راحتی طرح مد نظر را روی کاغذ پیاده کنید. سپس آن را روی دیوار قرار دهید.

تعویض روکش ها از نکات تغییر دکور منزل با کمترین هزینه

نیازی نیست همواره برای ایجاد تغییرات مبلمان را تعویض نموده و برای منزل خود مبل نو خرید کنید. شما به راحتی با تعویض روکش ها و کاورهای مبل می توانید به این مهم دست پیدا کنید. تغییر در روکش مبل و البته کوسن های آن سبب می گردد تغییرات شگرفی را شاهد باشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب شیک ترین مدل پرده برای چیدمان منزل را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2072

به "با کمترین هزینه خانه خود را مدرن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کمترین هزینه خانه خود را مدرن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید