31 استان کشور از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می کنند

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، گفت: در طی 7 سال تلاش شبکه آزمایشگاهی توانستیم تعداد اعضای شبکه را به بیش از 500 عضو برسانیم و در حال حاضر این تعداد در 31 استان کشور فعالیت می کنند.

31 استان کشور از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می کنند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری تا سرانجام سال 98 به بیش از 550 مرکز رسید. این مراکز در 31 استان مختلف کشور فعال هستند و با اشتراک گذاری 12 هزار دستگاه خدماتشان را به جامعه ارائه می کنند.

رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان این مطلب، می گوید: در طی 7 سال تلاش شبکه آزمایشگاهی توانستیم تعداد اعضای شبکه را به بیش از 500 عضو برسانیم. این تعداد در 31 استان کشور فعالیت می کنند.

به گفته وی، شبکه آزمایشگاهی، به عنوان بستری برای گردآوری اطلاعات توانمندی ها و امکانات آزمایشگاهی کشور در حوزه های مختلف و همچنین پلتفرمی برای تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاهی با کیفیت، فعالیت می کند.

این شبکه توانسته فعالیت های خود را در 31 استان کشور بسط دهد تا با این کار کیفیت خدمات ارائه شده آزمایشگاهی بالا برود. اتفاقی که به نفع جامعه و نظام سلامت کشور است. آن طور که اسدی فرد می گوید: در 31 استان و 67 شهر حدود 550 مرکز عضو قطعی یا عضو آزمایشی شبکه فعالیت می کنند.

این 500 آزمایشگاه به 70 هزار مشتری که 90 درصد آن ها اساتید دانشگاه ها، پژوهشگران بودند ارائه داده شد و 10 درصد باقی مانده نیز به شرکت های دانش بنیان اختصاص یافته است.

سرانجامی پیام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1053

به "31 استان کشور از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 استان کشور از خدمات شبکه آزمایشگاهی استفاده می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید