دانشگاه علوم پزشکی ایران مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد برگزار می نماید

به گزارش ایستگاه بازی، دانشگاه علوم پزشکی ایران با حمایت شبکه ایمنی ستاد ویژه فناوری نانو، مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد را برگزار می نماید.

دانشگاه علوم پزشکی ایران مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد برگزار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران،دانشگاه علوم پزشکی ایران با حمایت شبکه ایمنی ستاد ویژه فناوری نانو، مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد را برگزار می نماید.

اولین مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد اول تا پنجم شهریور ماه 99 با ارائه گواهی معتبر، برگزار خواهد شد. دانشجویان از 50 درصد تخفیف برای شرکت در مدرسه برخوردار خواهند بود.

نانومواد امروزه در بعضی محصولات و آزمایشگاه ها به کار می رود؛ بنابراین کار با این نانومواد نیازمند آموزش هایی از منظر ایمنی است. همه ساله مقادیر زیادی نانو مواد وارد بازار می شوند، بنابراین تدبیر یک سیستم کارآمد برای رعایت نکات ایمنی در کار با نانومواد امر ضروری به نظر می رسد.

اعمال روش کنترلی موثر دربرابر مخاطرات نانومواد شیمیایی در محیط کار، مستلزم ارائه اطلاعات مناسب درخصوص مخاطرات بالقوه و احتیاط های ایمنی نانومواد برای استفاده نمایندگان است این جریان اطلاعات باید همه روزه صورت گیرد تا از اقدامات لازم درخصوص حفاظت کارگران و در نتیجه محیط و عموم مردم اطمینان حاصل گردد. در این دوره به بعضی از موارد لازم برای کار با نانومواد پرداخته می گردد.

علاقمندان به شرکت در این رویداد اینجا کلیک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1117

به "دانشگاه علوم پزشکی ایران مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی ایران مدرسه آنلاین تابستانی اصول و ایمنی کار با نانومواد برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید