5 تیم هلال احمر زنجان در خیابان ها موارد بهداشتی را هشدار می دهند

به گزارش ایستگاه بازی، 5 تیم هلال احمر از امروز 20 اسفند با حضور در خیابان های شهر زنجان موارد بهداشتی را برای جلوگیری از شیوع کرونا، به مردم هشدار می دهند و بر لزوم در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تاکید می نمایند.

5 تیم هلال احمر زنجان در خیابان ها موارد بهداشتی را هشدار می دهند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: سازمان جهانی بهداشت در سراسر جهان به دنبال شناسایی، ردیابی و محدود کردن ویروس جدیدی از خانواده ویروس کرونا به نامکوید-19است.

شهرام میرزایی تاکید نمود: این ویروس هنوز در حال مبتلا کردن افراد زیادی در چین و شیوع در کشورهای مختلف از جمله ایران است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در کوشش هستیم با ارائه آموزش های مورد احتیاج، عموم شهروندان را در مورد پیشگیری از شیوع آن و رعایت مواردی که باید انجام دهند، مطلع کنیم.

میرزایی اظهار کرد:با توجه به رسالت جمعیت هلال احمر در حوزه آموزش، دوره آموزش حضوری برای 370 نفر از کارکنان، اعضای جوانان و داوطلبان در شعب هلال احمر استان برگزار گردید.

وی اعلام کرد: اکنون 5 تیم شامل نیروهای امداد و خودروها، روزانه از ساعت 10 تا 13 و 16 تا 20 هشدارهای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا را برای شهروندان اطلاع رسانی کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این اقدام با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان در خیابان ها و معابر پرتردد شهر زنجان انجام می گردد.

میرزایی تاکید نمود: در این پیغام ها، تیم های امداد جمعیت هلال احمر استان زنجان در کوچه و خیابان های شهر نسبت به شیوع ویروس کرونا و خطرات ناشی از آن به مردم به طور مستمر هشدار می دهد و از آن ها می خواهد که از ترددهای غیرضروری در شهر خودداری نمایند و در خانه بمانند.

وی اضافه نمود: حضور شهروندان در بازار، پاساژها، دیگر مراکز خرید و تجمع های زیاد آن ها شرایط انتقال راحت ویروس را ایجاد می نماید، بنابر این شهروندان باید تا حد امکان از منزل خارج نشوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 819

به "5 تیم هلال احمر زنجان در خیابان ها موارد بهداشتی را هشدار می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 تیم هلال احمر زنجان در خیابان ها موارد بهداشتی را هشدار می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید