کولاکوویچ: والیبال خوبی با قطر داشتیم، استرالیا شبیه به آمریکاست

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، بیستمین دوره مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا روزهای 22 تا 30 شهریور با حضور 16 تیم در چهار گروه به میزبانی تهران برگزار خواهد شد و در انتها هشت تیم برتر جواز حضور در مرحله دوم انتخابی المپیک 2020 توکیو که دیماه سالجاری در چین برگزار می گردد، را کسب خواهند کرد.

کولاکوویچ: والیبال خوبی با قطر داشتیم، استرالیا شبیه به آمریکاست

ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی تیم ملی والیبال مقابل قطر در نشست خبری گفت: به تورنمنتی که قرار است در چین برای انتخابی المپیک انجام دهیم صعود کردیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: بازیکنانم روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشتند. خیلی خوب توانستیم حملات قطر را خنثی کنیم و بازیکنانمان خوب بودند.

وی درباره دیدار با استرالیا توضیح داد: بازی بسیار مهمی برای ما خواهد بود. استرالیا جدی ترین رقیب ما در آسیا است.نوع بازی استرالیا شبیه به سبک و شیوه بازی تیم ملی والیبال آمریکاست. برای برد به این دیدار می رویم. حدس من این است که بازی دشوارتری را نسبت به قطر خواهیم داشت.

ایگور راجع به شانس والیبال ایران برای حضور در المپیک اضافه کرد: با توجه به اینکه بازیکنان در باشگاه هایشان فعال هستند آمادگی لازم را از شرایط خوب جسمانی و سلامتی کامل برخوردار هستند.من فکر می کنم شانس زیادی برای صعود به المپیک داریم.

سرمربی تیم ملی والیبال در خاتمه اظهار داشت: باید قدم به قدم پیش برویم و زمان برای بازی های آینده نیز وجود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 352

به "کولاکوویچ: والیبال خوبی با قطر داشتیم، استرالیا شبیه به آمریکاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: والیبال خوبی با قطر داشتیم، استرالیا شبیه به آمریکاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید