خاتمه رقابت های بسکتبال اتریش با صعود 6 تیم به المپیک، زنان ایران بین 20 کشور نوزدهم شدند

به گزارش ایستگاه بازی، با پایان رقابت های بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک، تیم های راه یافته به بازی های توکیو تعیین شدند.

خاتمه رقابت های بسکتبال اتریش با صعود 6 تیم به المپیک، زنان ایران بین 20 کشور نوزدهم شدند

به گزارش خبرنگاران، با انتها مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی المپیک که به میزبانی اتریش برگزار گردید، سه تیم در بخش زنان و سه تیم در بخش مردان سهمیه بازی های توکیو را بدست آوردند.

در بخش زنان به ترتیب آمریکا، فرانسه و ژاپن پیروز به کسب ورودی شدند و در بخش مردان هم لهستان، هلند و لتونی به بازی های توکیو راه پیدا کردند.

ژاپن در مرحله گروهی رقیب ایران بود که ملی پوشان با حساب 21 بر 4 مقابل این تیم شکست خوردند.

در انتها این مسابقات رده بندی تیم ها نیز تعیین شد که ایران در بین 20 تیم در صندلی نوزدهم نهاده شد. سریلانکا هم بیستم شد.

تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران در مسابقات اتریش شرکت کرد و با چهار شکست پیاپی از دور رقابت ها حذف شد. ملی پوشان ایران در اولین ملاقات خود مقابل ژاپن با نتیجه 21 بر 4 شکست خوردند، در دومین ملاقات 21 بر 20 مغلوب تایلند شدند، در سومین ملاقات نتیجه را 17 بر 7 به اوکراین واگذار کردند و در آخرین مسابقه هم با حساب 22 بر 2 مقابل استرالیا شکست خوردند.

تیم هایی که در اتریش پیروز به کسب سهمیه نشده اند، می توانند شانس خود را در مسابقات مجارستان که 14 تا 16 خرداد برگزار می گردد، امتحان نمایند. در این مسابقات یک سهمیه المپیک توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 خرداد 1400 بروزرسانی: 29 خرداد 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1606

به "خاتمه رقابت های بسکتبال اتریش با صعود 6 تیم به المپیک، زنان ایران بین 20 کشور نوزدهم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه رقابت های بسکتبال اتریش با صعود 6 تیم به المپیک، زنان ایران بین 20 کشور نوزدهم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید