محتمل است کی&zwnjروش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، روز گذشته بود که یک روزنامه نگار شاغل در رسانه‌های پرتغال اطلاع داد تیم الریان قطر به دنبال سرمربی جدید است و یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران و کلمبیا است.

محتمل است کی&zwnjروش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این خبر امروز در رسانه‌های قطر هم بازتاب داشت و دو روزنامه معتبر پرتغالی هم به آن پرداخته‌اند.

روزنامه ojogo در این ارتباط نوشت:

کارلوس کی روش بعد از ترک کلمبیا در حال حاضر پیشنهادی در دست دارد. کی روش که به تازگی نیمکت تیم کلمبیا را ترک نموده است، تنها چند روز بعد از بیکار شدن، پیشنهادی از تیم الریان قطر دریافت نموده است. این مربی باتجربه پرتغالی نام مدنظر تیم خاورمیانه‌ای است که یاسین براهیمی بازیکن سابق تیم پورتو را در ترکیب خود دارد و در حال حاضر در رده پنجم لیگ قطر نهاده شده است.

این احتمال وجود دارد که کی روش پیشنهاد و دعوت الریان را قبول کند و به فوتبال آسیا بازگردد؛ جایی که او قبلاً علاوه بر تیم ناگویا ژاپن در تیم‌های ملی امارات و ایران کار نموده است.

همچنین روزنامه رکورد که ارتباط نزدیکی به کی روش دارد، در این خصوص نوشت: الریان چند روز بعد از جدایی کی روش از کلمبیا انتخاب او را آنالیز کرد. این باشگاه قطری اخیراً سعی در جذب آبل فریرا داشت که با مخالفت رئیس باشگاه پالمیراس روبرو شد.

به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس در حال حاضر در تیم الریان قطر بازی می‌کند و حضور کی روش در این تیم می‌تواند برای طرفداران فوتبال ایران و پرسپولیس جالب توجه باشد. خلیل زاده در حالی که برای اولین بار توسط کی روش به اردوی تیم ملی دعوت شد، در ادامه مورد غضب این مربی نهاده شد و تا خاتمه حضور کی روش در ایران تیم ملی برای او ممنوع شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1256

به "محتمل است کی&zwnjروش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محتمل است کی&zwnjروش پیشنهاد الریان قطر را قبول کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید