ساپینتو می تواند با کت و شلوار پولش را بگیرد و برود ، او خوشبخت ترین مربی ایران است

به گزارش ایستگاه بازی، سرمربی طرفدار بعد از شکست برابر استقلال از سرمربی رقیب این تمجید خاصی کرد!

ساپینتو می تواند با کت و شلوار پولش را بگیرد و برود ، او خوشبخت ترین مربی ایران است

به گزارش خبرنگاران ساکت الهامی بعد از خاتمه بازی با استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر گفت: بازی خوبی از دو تیم بود. جلوی هم فوتبال بازی کردیم. یکی از بازی های باکیفیت لیگ بود. هر دو تیم موقعیت برنده شدن داشتند. به استقلال و طرفدارانش تبریک می گویم و آرزویم موفقیت این تیم در آسیا است. به گروه داوری هم تبریک می گویم. ان شاءالله همه داوری ها همینطور باشد.

وی اضافه نمود: با اینکه باختیم از خداداد افشاریان تشکر می کنم. داوری ها خوب بوده است. افشاریان خودش نمی تواند سوت بزند. همه تیم ها از داوری ها سود بردند و برخی ها هم ضرر کردند.

سرمربی طرفدار تاکید نمود: دوست دارم طرفدار تیمی باشد که مردم به آن احترام بگذارند. امروز بازی قابل احترامی با استقلال انجام دادیم.

الهامی درباره اینکه در نیمه اول سمت نیمکت استقلال رفت، اظهار کرد: ساپینتو دانش فنی بالایی دارد. او خوشبخت ترین مربی لیگ است. می تواند کت و شلوار بپوشد و بیاید پولش را بگیرد و برود. ولی وقتی حرص و جوش می خورد، استقلال جایگاه بزرگی دارد. اینکه حرص و جوش می خورد نشان از خوش قلبی است. خوشحالم چنین مربی ای در ایران است و به جذابیت لیگ یاری می نماید. اگر او را اذیت نکند مربی توانمند و خوشبختی است.

وی درباره علت باخت به استقلال تاکید نمود: از نظر کیفی، استقلال همواره استقلال است. به نظرم کیفیت امروز ما بهتر از بازی های قبل بود. این اتفاقات در فوتبال می افتد و برد و باخت رخ می دهد. امیدوارم ساپینتو دیگر نگوید فوتبال ایران اتوبوسی است. اگر اتوبوسی است، استقلال هم امروز قطار پارک نموده بود! با ساپینتو شوخی کردم. کاری به تیم های دیگر ندارم. فوتبال قابل احترامی انجام دادیم؛ مقابل پرسپولیس و سپاهان هم همینطور.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آبان 1401 بروزرسانی: 6 آبان 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2106

به "ساپینتو می تواند با کت و شلوار پولش را بگیرد و برود ، او خوشبخت ترین مربی ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو می تواند با کت و شلوار پولش را بگیرد و برود ، او خوشبخت ترین مربی ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید