کرونا درخواست وکیل را افزایش داد

به گزارش ایستگاه بازی، درخواست مردم برای بهره مندی از خدمات حقوقی آنلاین در ماه های اخیر افزایش چشمگیری داشته است.

کرونا درخواست وکیل را افزایش داد

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام روابط عمومی سیدوک، فردین آقایی هشتجین مدیرعامل استارت آپ حقوقی سیدوک با بیان این مطلب گفت: شیوع ویروس کرونا و انتشار آمار مبتلایان به این ویروس در کشورهای جهان، موجب شد که بسیاری از افراد برنامه زندگی خود را به گونه ای تنظیم کنند که حضور فیزیکی کمتری در سطح جامعه داشته باشند و فعالیت های خود را از طریق ابزارهای الکترونیکی و فناوری های نوین پیگیری کنند.

وی افزود: برهمین اساس، درخواست مردم کشورمان برای استفاده از خدمات آنلاین حقوقی همچون مشاوره و وکالت در ماه های اخیر افزایش قابل توجهی داشت چراکه در این سیستم برخلاف روش های سنتی، هم کیفیت خدمات و قابلیت رهگیری آنها ارتقا می یابد و هم اینکه از ترددهای زائد در سطح شهر و افزایش انتشار ویروس جلوگیری می شود.

مدیرعامل سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی سیدوک با اشاره به مزیت های این سامانه هوشمند ادامه داد: هزینه های وکالت، مشاوره حقوقی، کارشناسی و داوری در این سامانه به گونه ای است که با توان اقتصادی و شرایط اقتصادی خانواده های ایرانی تناسب دارد و به عبارت دیگر، در سیدوک خبری از حق الوکاله های سنگین نیست و همچنین همه وکلا و مشاوران متعهد به رعایت ضوابط و آیین نامه های سیدوک مبنی بر رعایت حال متقاضیان هستند و به هیچ وجه مبالغ مازاد دریافت نمی کنند.

دسترسی آسان و سریع به 2 هزار وکیل پایه یک

هشتجین توضیح داد: بیش از دو هزار وکیل به عنوان وکیل آنلاین برای ارائه خدمات مشاوره حقوقی و وکالت سریع و آنلاین در سامانه سیدوک ثبت نام کرده اند که همه آنها حداقل دارای پنج سال تجربه و سابقه فعالیت و نیز وکیل پایه یک دادگستری هستند و بسیاری از وکلای مطرح تهران هم در بین آنها حضور دارند. این وکلای باتجربه و مشاوران در یک فرایند سریع، شفاف، مطمئن و ارزان جوابگوی سوالات حقوقی مردم و یا پفراینده های قضایی و حقوقی آنها هستند.

وی همچنین در توضیح پایین بودن نرخ خدمات در سامانه هوشمند سیدوک گفت: یکی از دلایل ارزان بودن خدمات حقوقی ما این است که همه مردم ایران بدون ترس و واهمه سراغ وکیل و مشاور حقوقی بفرایند و به خاطر نگرانی از حق الوکاله، زندگی خود را در معرض خطر و تهدید قرار ندهند.

تغییر وکیل و ضمانت بازگشت هزینه

بنیانگذار سیدوک گفت: البته حق الوکاله اندک در سیدوک به معنای کاهش کیفیت خدمات و فعالیت های حقوقی نیست چرا که ما به طور منظم مشغول رهگیری و پیگیری فعالیت ها و خدمات در این سامانه هوشمند هستیم و این بررسی ها نشان می دهد که وکلای سیدوک کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند و با قدرت و تسلط و دلسوزی مشغول پیگیری خواسته های مردم هستند.

هشتجین افزود: با این حال چنانچه فردی از وکیل و مشاور خود رضایت نداشته باشد، در کمترین زمان برای تغییر وکیل اقدام می کنیم و حتی اگر پفراینده به هر دلیل در سیستم قضایی مختومه شود، ما فقط به نسبت و میزانی که خدمات ارائه شده، هزینه دریافت می کنیم و مابقی مبالغ را بازمی گردانیم.

سامانه هوشمند خدمات آنلاین حقوقی که با نام سیدوک شناخته می شود، در پنج زمینه شامل مشاوره حقوقی تلفنی (دقیقه ای دو هزار تومان از طریق سیمکارت همراه اول)، مشاوره حضوری، داوری، وکالت و کارشناسی فعالیت دارد که همه این خدمات از طریق اپلیکیشن سیدوک و با امکانات خاص برای تنظیمات زمانی و مکانی، قابل ارائه است. همچنین ارائه خدمات از طریق سیمکارت اپراتورهای دیگر در دست پیگیری و اقدام است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1014

به "کرونا درخواست وکیل را افزایش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا درخواست وکیل را افزایش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید