کرایه تاکسی و اتوبوس در ارومیه افزایش نداشته است

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس غیر قانونی و کرایه ها افزایش نداشته است.

کرایه تاکسی و اتوبوس در ارومیه افزایش نداشته است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مهدی مژدهی فرد، رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری ارومیه در استان آذربایجان غربی در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در کل کشور اجرا می گردد و هرگونه افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس ها غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می گردد.

وی گفت: هرساله با ابلاغ وزارت کشور و تصمیم شورای ترافیک شهری میزان افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس ها معین می گردد، در حال حاضر هیچ گونه دستورالعملی برای افزایش کرایه تاکسی واتوبوس های درون شهری ارومیه درسال جدید صادر نشده است.

رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری گفت: در این مدت هیچ گونه توقیف تاکسی انجام نشده ولی چند مورد برخورد و تذکر به بعضی رانندگان اعمال شده است.

مژدهی فرد یادآور شد: رانندگان نیز همانند سایر صنوف از کرونا متضرر شده اند، از زمان شیوع کرونا تردد شهری وجابه جایی مسافر در سطح شهر کاهش چشمگیر داشته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه درخصوص حمایت های شهرداری از رانندگان وسایل نقلیه عمومی درون شهری ارومیه در ایام کرونا اظهار کرد: در این ایام بیش از6000 بسته معیشتی وحمایتی به ارزش هر بسته 300هزارتومان دربین رانندگان تاکسی توزیع شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 965

به "کرایه تاکسی و اتوبوس در ارومیه افزایش نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرایه تاکسی و اتوبوس در ارومیه افزایش نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید