چین خطاب به آمریکا: مقابل جامعه بین الملل قرار نگیر

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، ژنگ شوانگ سخنگوی وزارت خارجه چین ابراز امیدواری کرد درحالی که ملت ها به تشریک مساعی برای مقابله با شیوع بیماری کرونا روی آورده اند، بهتر است دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مقابل جامعه بین الملل قرار نگیرد.

چین خطاب به آمریکا: مقابل جامعه بین الملل قرار نگیر

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی در ادامه اضافه نمود: اینکه آمریکا تصور می نماید سازمان بهداشت جهانی باید از بابت اینکه بیشتر هزینه هایش را واشنگتن تقبل می نماید؛ در مقام جبران برآید، اشتباه است حال آنکه این طرز فکر از یک ذهن هژمون گرا برمی آید.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه چین، در حال حاضر، با حمایت از سازمان بهداشت جهانی می توان شیوع کرونا را مهار کرد و این مسئله مرگ و زندگی است.

وی همچنین اضافه نمود: اجماع نظر اغلب کشورها حمایت از سازمان بهداشت جهانی است و هر کس که از آگاهی برخوردار باشد، چنین انتخابی خواهد نمود.

لازم به ذکر است ترامپ حمایت از سازمان تجارت جهانی را به این اتهام که چین محور است قطع نموده و از تحقیق مستقل پیرامون نوع واکنش این نهاد به شیوع بیماری کرونا نیز حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 946

به "چین خطاب به آمریکا: مقابل جامعه بین الملل قرار نگیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خطاب به آمریکا: مقابل جامعه بین الملل قرار نگیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید