پیگیری اجرای طرح سدتنگ سرخ و جاده یاسوج-شیراز از طریق ماده 56

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای سد تنگ سرخ و جاده یاسوج-شیراز در کهگیلویه و بویراحمد از طریق ماده 56 پیگیری می شود.

پیگیری اجرای طرح سدتنگ سرخ و جاده یاسوج-شیراز از طریق ماده 56

غلامرضا پناهدر حاشیه آغاز فعالیت هیئت اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران در یاسوج اضافه نمود: بنا به درخواست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هیئت هایی از سوی این وزارتخانه و سازمان های تابعه آن برای ارزیابی مسائل و توسعه اشتغال به هفت استان محروم کشور سفر می کنند.

وی با بیان اینکه این هیئت به استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، کردستان، کرمانشاه، لرستان، خوزستان و سیستان و بلوچستان سفر می کنند، شرح داد: اولین سفر این هیئت به کهگیلویه و بویراحمد است و در این سفر پروژه های مهم و مسائل بخش اشتغال بررسی می شود.

پناه شرح داد: در این سفر، پروژه های دارای مشکل بررسی و پس از بازدید، زمینه رفع مسائل فراهم می شود و پروژه ها و طرح های مختلف با ایجاد اشتغال مناسب نیز در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می شوند.

سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: پیشنهادهایی که در شورای برنامه ریزی و توسعه استان و شورای اشتغال استان توسط استاندار و معاونان مطرح شده نیز ارزیابی شده و بخشی از پروژه های بزرگ استانی نیز که زمان زیادی است اجرای آن آغاز شده نیز ارزیابی و با حمایت بانک هایی که وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، اجرای آن ها تسریع می شود.

به گزارش خبرنگاران، وی بیان نمود: اجرای این طرح ها با حمایت بانک رفاه، بانک توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید از طریق ماده 56 تسریع خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1363

به "پیگیری اجرای طرح سدتنگ سرخ و جاده یاسوج-شیراز از طریق ماده 56" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری اجرای طرح سدتنگ سرخ و جاده یاسوج-شیراز از طریق ماده 56"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید