وزیر ورزش فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، مسعود سلطانی فر با ذکر دعای تحویل سال گفت: حلول سال 1400 را به مردمی که می دانم هر تپش قلب و جوشش خون آنها برای عزت و آبادانی و عظمت ایران است، تبریک و تهنیت می گویم. تقارن این ایام را با ماه مبارک شعبان و اعیاد گرانقدر این ماه به فال نیک می گیریم.

وزیر ورزش فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

وی شرح داد: امیدواریم سال 1400 سال خوبی برای همه جهان و به خصوص هموطنان داخلی و خارجی مان باشد. امید می رود امسال از شر ویروس منحوس کرونا خلاص شویم و مردم به زندگی عادی بازگردند تا هر روز شاهد نباشیم که جمعی از هموطنان به خاطر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست می دهند.

وزیر ورزش با ابراز امیدواری از اینکه امسال سال خوب و موفقی از جهت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی باشد، گفت: سال 1400 انتخابات مهم ریاست جمهوری و البته انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می شود. اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از این جهت است که جهت و رویکرد چهار سال آینده با معین فردی که باورهای خاص خود را دارد، معین می شود. امیدواریم مردم با حضور در پای صندوق رای کمک کنند انتخابات باشکوه داشته باشیم و این حضور موجبات استحکام پایه های نظام را فراهم کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1482

به "وزیر ورزش فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر ورزش فرارسیدن سال 1400 را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید