مدیریت ورزش البرز باید به دست فردی توانمند، بومی و ورزشی سپرده شود

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران/البرز نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان، چهارباغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تذکرات لازم را به صورت کتبی در خصوص ورزش استان البرز به وزیر وزرش و جوانان خواهم داد.

مدیریت ورزش البرز باید به دست فردی توانمند، بومی و ورزشی سپرده شود

به گزارش خبرنگاران، علی حدادی روز چهارشنبه یکم دی ماه در نشست هم اندیشی با ورزشی نویسان استان البرز در ساوجبلاغ گفت: نگاه برای توسعه ورزش در استان نباید یک نگاه یک سویه باشد .

وی گفت: ما در استان البرز ظرفیت های مهم ورزشی داریم که اگر درست استفاده نشود پتانسیل های ورزشی که هم اکنون داریم از بین خواهد رفت.

وی اضافه نمود: استان البرز مهد پرورش قهرمانان و ورزشکاران بنامی در کشور است و در جلساتی که با وزرا و مسئولین ورزش کشور داشتیم در خصوص ارتقای ورزش استان و استفاده خوب از پتانسل های ورزشی نکاتی را با وزیر ورزش و جوانان مطرح کردیم .

وی اضافه نمود: سرانه احداث سالن های ورزشی برای شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان چندین سال است که پیشرفت نکرده که این موضوع را با استاندار نو البرز مطرح کردم و امیدوارم در آینده نزدیک شاهد احداث سالن های ورزشی وِیژه جوانان باشیم .

وی با اشاره به اینکه اصلی ترین مشکل ما نبود زیر ساخت های لازم و ضروری برای استان البرز است گفت: از مهمترین این مسائل می توان به موضوع ورزش اشاره کرد که در کنار مسائل دیگر از جمله نبود بیمارستان در شهرستان ها ساوجبلاغ و نظرآباد کمبود سرانه ورزشی نیز احساس می شود .

حدادی اضافه نمود: آمایش سرزمین استان البرز ایراد دارد، تا آمایش استان البرز اصلاح نشود ما با این کمبود ها روبرو خواهیم بود .

وی شرح داد: برای اینکه مسائل مردم را درک کنیم باید در کنارشان باشیم و از مسائلشان باخبر شویم .

حدادی ادامه داد: یکی از برنامه خوب دولت سیزدهم در کنار مردم بودن است، بارها دیده اید رئیس جمهور به میان مردم می رود و از مسائلشان باخبر می شود. مدیران ما هم باید اینگونه باشند و در کنار مردم باشند .

عضو مجمع کنندگان استان البرز اظهارکرد: اگر نگاهی که امروزه در بخش مالی وجود دارد 30 سال قبل داشتم امروز با این مسائل مالی روبرو نمی شدیم.

حدادی اظهارکرد: در ارتباط با ورزش باید یک نگاه عمیق تحول گرا انجام شود، نگاه سرزمینی باید داشته باشیم و یک نگاه اقتصاد محور که می تواند ما را تولید اقتصاد و ورزش کمک کند .

وی با اشاره به اینکه شیوع کرونا مسائل سنگینی به باشگاه داران و مربیان تحمیل کرد اضافه نمود: باشگاه داران و مربیان در طی این مدت با مسائل مالی سنگینی از جمله اجاره سالن های خود روبرو شدند که برای حل مسائل مربیان و باشگاه داران وزارت ورزش و جوانان باید پیش قدم شود .

حدادی اضافه نمود: ما در استان البرز سالن ها و زمین های ورزشی خوب با امکانات مناسبی داریم اما در نگهداری این سالن ها که با هزینه بالایی ساخته شده است کوتاهی می کنیم.

حدادی اضافه نمود : بخش جوانان وزارت ورزش و جوانان به حاشیه رفته و در نشستی که با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان داشتیم به عملکرد حوزه جوانان وزارت خانه نیز اشاره شد که امیدواریم نگاه وزارت ورزش به جوانان نیز نگاه تحول گرا باشد .

این مسئول اظهارکرد: ما مدیران فعال و توانمند نیاز داریم که پای کار باشند. ما باید همیشه در صحنه باشیم، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و توجه به انتصاب مدیران استانی در اولویت قرارگیرد.

دکتر حدادی ادامه داد :تذکر لازم را به صورت کتبی به وزیر ورزش و جوانان در خصوص ورزش استان البرز خواهم داد چرا که نگاه وزارت ورزش و جوانان به ورزش استان البرز یک نگاه ملی است و باید در حوزه تخصیص اعتبارات نیز نگاه ویژه ای به این استان شود.

وی اضافه نمود: مدیریت ورزش استان البرز در این زمینه عملکرد قابل قبولی نداشته است و این موضوع در جلسات آینده با وزیر ورزش و جوانان مطرح خواهد شد تا مدیریت ورزش استان به دست فرد توانمند، بومی و ورزشی سپرده شود .

حدادی اضافه نمود: نگاه اداره کل ورزش و جوانان استان نباید نگاه درآمدزایی باشد بلکه در کنار درآمد سازی از اجاره سالن های ورزشی، توسعه ورزش استان و ورزش روستایی و منطقه ها محروم در اولویت قرارگیرد.

حدادی شرح داد : مدیران ما امروز روز مرگی را سپری می کنند که این یک آسیب بسیار جدی برای ورزش ماست. توجه به مطالبه مردم حتما باید سرلوحه مدیران ورزشی باشد و کنندگان مردم به عنوان ناظر برکارها این مطابات را پیگیری خواهند کرد .

وی با ابراز گلایه از عدم برگزاری نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز از زمان انتصابش گفت: این که مدیر کل برای ارائه گزارش کار خود از زمان انتصاب تا به امروز یک نشست خبری برگزار نکرده است جای تاسف دارد که بنده این موضوع را شخصا پیگیری خواهم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1891

به "مدیریت ورزش البرز باید به دست فردی توانمند، بومی و ورزشی سپرده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت ورزش البرز باید به دست فردی توانمند، بومی و ورزشی سپرده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید