خیاطیان: دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است

به گزارش ایستگاه بازی، تهران (پانا) - رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری به همراه جمعی از مدیران این مرکز با حضور در منزل مسعود درخشان، بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) با این استاد دانشگاه ملاقات و گفت وگو کردند.

خیاطیان: دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است

به گزارش روابط عمومی مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری، پیرو تأکیدات رئیس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت های نخبگانی کشور در تدوین برنامه ها و سیاست های دولت سیزدهم، محمدصادق خیاطیان، رئیس مرکز آنالیز ها به همراه جمعی از مسئولان این مرکز با مسعود درخشان، استاد تمام اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و بنیانگذار دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق علیه السلام ملاقات و گفت وگو کردند.

هدف از این ملاقات، استفاده از اندیشه ها و تجارب راهبردی مالی مسعود درخشان در انجام ماموریت های مرکز آنالیز های استراتژیک ریاست جمهوری بود.

در این ملاقات که در منزل این استاد برگزار گردید، ابتدا سیدمهدی زریباف، سرپرست معاونت مالی مرکز آنالیز های استراتژیک به تشریح فعالیت های این معاونت پرداخت و خلاصه ای از عناوین و موضوعات مالی آنالیز شده در این مرکز را ارائه کرد.

درخشان نیز در این ملاقات با اشاره به گستردگی مسائل و چالش های مالی امروز کشور، بر لزوم تمرکز بر مسائل راهبردی متناسب با ظرفیت های کارشناسی مرکز تاکید و با اشاره به اثر تازه خود، خواستار آنالیز این اندیشه ها و نیز توجه به نظرات نخبگانی و دانشگاهیان در فرایندهای سیاستگذاری و تصمیم گیری کشور شد.

سپس محمدصادق خیاطیان رئیس مرکز آنالیز های استراتژیک با دعوت از این استاد دانشگاه برای ارتباط مستمر با این مرکز، دولت سیزدهم را پذیرای دیدگاه های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور مطرح کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2074

به "خیاطیان: دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیاطیان: دولت سیزدهم پذیرای دیدگاه های استراتژیک همه نخبگان و جامعه دانشگاهی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید