موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست، اصلاح و سامان دهی این رویه در دستور کار است

به گزارش ایستگاه بازی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست و اصلاح و سامان دهی آن در دستور کار است.

موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست، اصلاح و سامان دهی این رویه در دستور کار است

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز شنبه 6 مرداد 97 در حاشیه نشست با سفرا و روسای نمایندگی های ایران در خارج از کشور در گفت وگو با خبرنگار شبکه جام جم اضافه نمود: موضوع افزایش گردشگران ورودی در این نشست با حضور سفرا و نمایندگان ایران در خارج از کشور مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

او ادامه داد: نشست بسیار مثبت و سازنده ای بود، سفرا مسائل و مشکلاتی که در کشورهای محل ماموریت خود داشتند را مطرح کردند و راهکارهایی که برای حل این موضوعات وجود داشت به آنها ارائه شد.

مونسان اضافه نمود: خوشبختانه تمام سفرا نسبت به مشارکت و همکاری در زمینه افزایش گردشگران ورودی به کشور ابراز علاقه مندی کردند و امیدواریم این روند به توسعه و رونق صنعت گردشگری در کشور یاری کند.

معاون رئیس جمهوری اضافه نمود: هر نمایندگی در خارج از کشور می تواند برای توسعه و رونق گردشگری مفید باشد چراکه در شرایط کنونی، گردشگری کمترین آسیب را می بیند و می توان با استفاده از ظرفیت های این بخش ایران هراسی و تبلیغات منفی در خصوص ایران را در جهان کاهش داد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در خصوص ارز مسافرتی شرح داد: قطعا مردم برای تهیه ارز مسافرتی با مسئله ای روبرو نخواهند شد، موضوع قطع پرداخت این ارز نیست بلکه سامان دهی و اصلاح این رویه در دستور کار است.

او گفت: در خصوص این موضوع در کمیته ارز دولت تصمیمات خوبی گرفته شده است تا روش موجود اصلاح گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 270

به "موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست، اصلاح و سامان دهی این رویه در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع قطع ارز مسافرتی مطرح نیست، اصلاح و سامان دهی این رویه در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید