قطر یک میلیون واحد مسکونی در مصر احداث می نماید

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران: خبرگزاری آناتولی به نقل از منابع مطلع گزارش داد که سازمان سرمایه گذاری قطر که یک نهاد حکومتی است، در حال اجرای مذاکرات با دولت مصر برای ساخت حدود یک میلیون واحد مسکونی است.

قطر یک میلیون واحد مسکونی در مصر احداث می نماید

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، سازمان سرمایه گذاری قطر در صدد است تا اجرای یک پروژه بزرگ ساخت حدود یک میلیون واحد مسکونی در مصر را بر عهده بگیرد.

بر اساس این گزارش، این سازمان قطری در حال مذاکره با دولت ابراهیم محلب است.

مصر به اتحادیه آفریقا بازگشت

شورای صلح و امنیت اتحادیه آفریقا به اتفاق آراء با ازسرگیری فعالیت های مصر در اتحادیه آفریقا و برطرف تعلیق عضویت این کشور موافقت کرد.

شورای صلح و امنیت اتحادیه آفریقا در جلسه خود در آدیس آبابا که در سطح نمایندگان و با مشارکت 15 کشور برگزار گردید، پس از بازنگری در تصمیم مربوط به تعلیق فعالیت های مصر در اتحادیه آفریقا، به اتفاق آراء با بازگشت مصر به اتحادیه آفریقا و برطرف تعلیق عضویت این کشور موافقت نمود.

اتحادیه آفریقا سال قبل به دنبال اقدام ارتش مصر علیه طرفداران مرسی که در میدان رابعه العدویه تحصن نموده بودند و کشته شدن دستکم یک هزار نفر در این عملیات و حوادث پس از آن، عضویت مصر در این اتحادیه را تعلیق نموده بود.

محاکمه بدیع و دیگر رهبران اخوان المسلمین به 2 تیر موکول شد

دادگاه جنایی قاهره امروز در مرکز روسای پلیس طره به ریاست قاضی معتز خفاجی به منظور محاکمه محمد بدیع رهبر جماعت اخوان المسلمین، خیرت الشاطر معاون وی به اضافه 15 نفر دیگر از رهبران اخوان المسلمین در قضیه حوادث دفتر ارشاد تشکیل جلسه داد و ادامه جلسه را به روز 23 ژوئن (2 تیر ماه) موکول کرد.

دادستانی به این افراد اتهاماتی از قبیل قتل و تحریک به قتل، در اختیار داشتن سلاح های گرم و گلوله جنگی، پیوستن به گروهک مسلح با هدف ارعاب شهروندان و تحریک آنها به خشونت در مقابل دفتر ارشاد اخوان المسلمین که به کشته شدن 9 نفر و زخمی شدن 91 نفر دیگر منجر شد، وارد نموده است.

متهمان این پرونده محمد بدیع، خیرت الشاطر، رشاد بیومی، سعد الکتاتنی رئیس حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمین، عصام العریان معاون وی، محمد بلتاجی عضو دفتر اجرایی این حزب، محمد مهدی عاکف رهبر سابق اخوان المسلمین، اسامه یاسین، ایمن هدهد، احمد شوشه، حسام ابوبکر الصدیق، محمود الزناتی، عبد الرحیم محمد عبد الرحیم، رضا فهمی، مصطفی عید البزرگ البشلاوی، محمد عبد البزرگ البشلاوی، عاطف عبد الجلیل السمری هستند که همگی از رهبران و اعضای اخوان المسلمین می باشند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 833

به "قطر یک میلیون واحد مسکونی در مصر احداث می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطر یک میلیون واحد مسکونی در مصر احداث می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید