علیه ایران شیطنت می نمایند، ما خودمان امنیت منطقه را تامین کردیم

به گزارش ایستگاه بازی، سردار کریم ملاحی در مصاحبه با خبرنگاران گفت: در حالی به ایران انگ نا امنی زدند که ما خودمان منبع امنیت در منطقه هستیم. چه کسی می تواند منکر این گردد که اگر اقتدار ایران نبود الان سراسر منطقه نا امن بود؟ این نهایت بی انصافی است که AFC بر نا امنی در ایران صحه بگذارد.

علیه ایران شیطنت می نمایند، ما خودمان امنیت منطقه را تامین کردیم

مدیرعامل پیشین باشگاه پاس یادآور شد: تمام کشورهای غرب آسیا که به دلیل نا امنی و یا هر دلیل دیگر امکان میزبانی نداشتند، ایران کشور ثالثی بود که میزبانی آنها را بر عهده می گرفت و این کمال ناجوانمردی است که حالا همان کشورها و امثال آنها به ما انگ نا امنی بزنند.

وی اضافه نمود: کوتاه آمدن ما مقابل عربستانی ها سر میزبانی های متقابل اشتباه بود و باعث شد حالا این کشورها آنقدر وقاهت داشته باشند که کلا خواستار بازی در کشورهای ثالث باشند.

ملاحی در ادامه بیان داشت: عزت ملی ما آنقدر زیاد هست که به خاطر فوتبال آن را زیر پا نگذاریم، اما نباید این اجازه را هم بدهیم که به راحتی حق ما را بخورند و با آبروی بین المللی ما بازی نمایند. باید آنهایی که مسئولیت دارند از راهش وارد شوند و حق فوتبال ایران را از آسیا بگیرند.

عضو اتحادیه مدیران فوتبال ایران تاکید نمود: شک ندارم پشت پرده این قضیه یکسری از کشورهای عربی منطقه که دست نشانده های آمریکا هستند قرار دارند و آنها هستند که AFC را مجاب کردند تا این تصمیم ظالمانه را علیه فوتبال ایران اتخاذ نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 726

به "علیه ایران شیطنت می نمایند، ما خودمان امنیت منطقه را تامین کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیه ایران شیطنت می نمایند، ما خودمان امنیت منطقه را تامین کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید