ستاد نوروزی سال جاری تشکیل نخواهد شد

به گزارش ایستگاه بازی، وزیر راه و شهرسازی از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای ارایه خدمات در ایام نوروز اطلاع داد و از مردم نیز درخواست کرد که طی نوروز از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

ستاد نوروزی سال جاری تشکیل نخواهد شد

محمد اسلامی، با بیان اینکه سال جاری برخلاف سال های گذشته ستاد نوروزی تشکیل نخواهد شد، اضافه نمود: با وجود اینکه ستادی نخواهیم داشت، اما وزارت راه و شهرسازی آمادگی لازم را برای ترددهایی که در نوروز انجام می گردد، خواهد داشت.

وی اعلام کرد: ما باید ظرفیت و مدیریت مان را در ایام نوروز در اوج نگه داریم؛ اما با این حال مردم نیز باید از انجام سفرهای غیر ضروری خودداری نمایند.

اسلامی ادامه داد: همه تمهیداتی که طی پروتکل های وزارت بهداشت به وسیله قرارگاه عملیاتی و ستادملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است، در ایام نوروز رعایت خواهند شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ما مردم را به سفر تشویق نخواهیم کرد؛ اما معتقدیم که طی نوروز، باید کاملا آماده و مهیا برای ارایه خدمات باشیم.

وی ادامه داد: طی این ایام، همه سیستم مدیریت جاده ای از قبیل پلیس و هلال احمر و دیگر سازمان ها نیز باید آمادگی کامل را داشته باشند تا خدای ناکرده اگر مسئله ای برای فردی یا جایی حادث شد، بتوان به طور مطلوب آن را مدیریت و رسیدگی کرد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1477

به "ستاد نوروزی سال جاری تشکیل نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد نوروزی سال جاری تشکیل نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید