دانشگاه امیرکبیر میز خدمت الکترونیک راه اندازی کرد

مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه امیرکبیر با هدف ارائه خدمات به موقع و افزایش رضایت مندی ارباب رجوع، میز خدمت الکترونیک را راه اندازی کرد.

دانشگاه امیرکبیر میز خدمت الکترونیک راه اندازی کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، به منظور ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایت مندی آنان از عملکرد دستگاه های اجرایی و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع، میز خدمت الکترونیک توسط مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر استقرار یافت.

به این منظور، دانشجویان و مراجعان از این پس بدون احتیاج به رجوع حضوری به دانشگاه می توانند با ورود به این سامانه، تقاضای خود را به صورت انواع فایل متنی و یا تصویری بارگذاری نمایند، درخواست مذکور به صورت الکترونیکی در سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه ثبت خواهد شد و گردش کار و ارجاعات لازم روی آن انجام می گردد و در نهایت نتیجه آن برای فرد درخواست نماینده ارسال می گردد.

گفتنی است، دانشجویان می توانند در صورت لزوم با شماره تلفن 64542207 یا 64542209 اداره دبیرخانه مرکزی دانشگاه تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 دی 1398 بروزرسانی: 9 دی 1398 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 553

به "دانشگاه امیرکبیر میز خدمت الکترونیک راه اندازی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه امیرکبیر میز خدمت الکترونیک راه اندازی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید