خبرنگاران 801 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی صدرای شیراز تشکیل شد

به گزارش ایستگاه بازی، شیراز- خبرنگاران- معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: 801 پرونده تخلف به ارزش 13 میلیارد و 320 میلیون ریال برای واحدهای صنفی متخلف شهر صدرا تشکیل شد.

خبرنگاران 801 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی صدرای شیراز تشکیل شد

روابط عمومی سازمان صمت فارس در گزارش ارسالی خود به خبرنگاران به نقل از مهدی حسنی اضافه کرد: پیرو گزارش های دریافتی مبنی بر تعدد تخلف صنوف در شهر صدرا، با هماهنگی اجرا شده با بازرسی اتاق اصناف، از ابتدای خرداد ماه سال جاری دفتر نمایندگی بازرسی در این شهر شروع به کار کرد و تا انتها دیماه سال جاری افزون بر چهار هزار و 500 بازرسی از واحدهای صنفی صدرا انجام شد.

وی، با بیان اینکه نمایندگی بازرسی اتاق اصناف در صدرا با جدیت با متخلفین برخورد خواهد نمود ادامه داد: برای تسریع در رسیدگی به پرونده های تشکیل شده برای صنوف متخلف، قاضی کشیک تعزیرات حکومتی یک بار درهفته در این شهر حضور می یابد.

او گفت: از ابتدای خرداد تا انتها دیماه سال جاری، 111 گشت مشترک در صدرا اجرا شده و به 220 گزارش تلفنی مردم رسیدگی شده است ضمن اینکه 163 گزارش حضوری مردمی نیز آنالیز شده و یا در دست آنالیز است.

تخلف 947 میلیون ریالی میوه فروشان فارس طی 20 روز

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: همچنین از ابتدای بهمن ماه جاری تا به امروز، 193 پرونده تخلف به ارزش 947 میلیون ریال برای میوه فروشان فارس تشکیل شد.

حسنی اضافه کرد: ظرف 20 روز نخست بهمن ماه جاری یک هزار و 88 بازرسی از میوه فروشی های سطح بازار و میادین عمده فروشی میوه به عمل آمد که بیشترین تخلف واحدهای متخلف گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب بوده است.

وی، از شهروندان تقاضا کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به وسیله تلفن 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس یا تلفن 32340000 ستاد خبری اتاق اصناف شیراز اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی نمایند.

شهر صدرا در 20 کیلومتری شمال غرب شیراز واقع است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1427

به "خبرنگاران 801 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی صدرای شیراز تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 801 پرونده تخلف برای واحدهای صنفی صدرای شیراز تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید