خبرنگاران چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد

به گزارش ایستگاه بازی، بوشهر-خبرنگاران-معاون هماهنگی امور مالی استاندار بوشهر گفت: چهارمین کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر تخلیه شد.

خبرنگاران چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد

سعید زرین فر روزجمعه در این رابطه اضافه کرد: پس از 6 سال توقف در تخلیه محموله های کشتی های کالای اساسی در بندر بوشهر، سال جاری تا به امروز چهار کشتی حامل کالای اساسی در اسکله بندر بوشهر پهلو گرفته و کالاهای آن تخلیه شده است.

وی بیان نمود: تردد کشتی های حامل کالاهای اساسی بر رونق مالی استان بوشهر اضافه کرده است و تردد این کشتی ها در بندر بوشهر همچنان استمرار دارد.

زرین فر ادامه داد: تا به امروز در مجموع 45 هزار تن برنج در بندر بوشهر تخلیه شده و این محموله ها در انبارهای استان بوشهر نگهداری و بر اساس سهمیه استان ها توزیع می گردد.

وی همچنین با اشاره به عملیات لایروبی کانال دسترسی به بندر بوشهر توضیح داد: با تکمیل عملیات لایروبی زمینه پهلوگیری، تخلیه و بارگیری کشتی های با تناژ 30 تا 50 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم می گردد.

زرین فر همچنین از پهلوگیری مواد ضدعفونی و بهداشتی علیه ویروس کرونا در بندر بوشهر خبرداد و گفت: فعالان مالی و بازرگانان این استان در عرصه تامین تجهیزات مقابله با ویروس کرونانقش مهمی ایفا می نمایند که علاوه بر خرید تولیدات داخلی، نسبت به واردات مواد ضدعفونی نماینده و ماسک نیز اقدام کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 826

به "خبرنگاران چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارمین کشتی حامل کالاهای اساسی در بندر بوشهر تخلیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید