خبرنگاران قاب روز؛ وفادارِ همیشه مصدوم در عین ناباوری 31 ساله شد

به گزارش ایستگاه بازی، تهران- خبرنگاران- مارکو رویس، ستاره ملی پوش تیم فوتبال دورتموند آلمان 31 ساله شد.

خبرنگاران قاب روز؛ وفادارِ همیشه مصدوم در عین ناباوری 31 ساله شد

در اصطلاح به صورت هایی شبیه صورت او می گویند بیبی فیس. چه کسی می تواند بدون شناخت قبلی حدس بزند که مارکو رویس 31 ساله شده است؟

ستاره ملی پوش تیم فوتبال دورتموند اما امروز و در حالی که مانند بخش اعظمی از دوران فوتبالش مصدوم است، وارد 31 سالگی خواهد شد. کاپیتانِ وفادارِ هواداران دورتموند که وقتی سال 2012 از مونشن گلادباخ به این تیم منتقل شد هیچ وقت زیگنال ایدونا پارک را ترک نکرد و به پیراهن زرد دورتموند وفادار ماند.

رویس در دوره طلایی دورتموند جزو ستارگان اصلی بود اما در حالی که می توانست، جهت بازیکنانی چون لواندوفسکی، گوتزه، گوندوغان، شاهین، هوملز، پولیشیچ، پریشیچ، دمبله و ... را در پیش نگرفت. دورتموند برای او پله ترقی نبود. او بارها از رقیب و دشمن سنتی باشگاه یعنی بایرن مونیخ پیشنهاد دریافت کرد اما برعکس اکثریت قریب به اتفاق فوتبالیست های شاغل در آلمان، سودای حضور در مونیخ را نداشت. او در دورتموند ماند؛ تبدیل به یک سمبل شد و بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

حالا رویس 31 ساله احتمالا تا سرانجام دوران بازیگری اش لباس دورتموند را به تن خواهد کرد و شماره 11 باشگاه برای او باقی خواهد ماند. رویسی که اگر مصدومیت های پی در پی نبود می توانست در عرصه ملی به توفیقات بیشتری برسد. او تازه در جام جهانی 2018 برای اولین بار طعم حضور در این مسابقات را چشید که اصلا برای او و آلمان ها خوش یمن نبود.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 995

به "خبرنگاران قاب روز؛ وفادارِ همیشه مصدوم در عین ناباوری 31 ساله شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاب روز؛ وفادارِ همیشه مصدوم در عین ناباوری 31 ساله شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید