کولوسفسکی و بنتانکور به تاتنهام پیوستند، یوونتوس زکریا را خرید

به گزارش ایستگاه بازی، 2 هافبک تیم فوتبال یوونتوس از این تیم جدا شدند و از این پس با پیراهن تیم تاتنهام درمیادین حضور پیدا خواهند کرد.

کولوسفسکی و بنتانکور به تاتنهام پیوستند، یوونتوس زکریا را خرید

به گزارش خبرنگاران، دژان کولوسفسکی هافبک تیم فوتبال یوونتوس، روز گذشته (یکشنبه) راهی لندن شد تا با تیم سفیدپوش این شهر قرارداد ببندد.

کولوسفسکی که قراردادش قرضی و دارای بند خرید قطعی است، هنگام سوار شدن به جت اختصاصی که او را به لندن می برد به خبرنگاران گفت: من اینجا در یوونتوس شادمان بودم. امیدوارم که دوباره یک روز به این تیم برگردم.

چند منبع خبری از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا و اسکای اسپورت اعلام نموده اند که قرارداد کولوسفسکی با تاتنهام 18 ماهه تا انتها ماه ژوئن سال 2023 است و باشگاه انگلیسی بابت جذب او 5 میلیون یورو به یوونتوس پرداخته است. این باشگاه در صورتی که در این مدت سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کسب کند یا اینکه در بیش از نیمی از بازی های به جای مانده اش در این فصل از کولسفسکی استفاده کند، باید قرارداد این بازیکن را قطعی کند و این بدان معناست که باید 35 میلیون یوروی دیگر به یوونتوسی ها بپردازد.

برخلاف کولوسفسکی، قرارداد بنتانکور با تاتنهام قطعی است و انتقال او به لندن با قراردادی 19 میلیون یورویی به علاوه 6 میلیون پاداش اجرا شده است. او به علت حضور در اردوی تیم ملی اروگوئه در رقابت های انتخابی جام جهانی 2022، کمی دیرتر به لندن سفر می نماید.

با جدایی این دو بازیکن، یوونتوس جذب دنیس زکریا از تیم بوروسیا مونشن گلادباخ را هم قطعی کرد. این هافبک 25 ساله سوئیسی که 40 بازی ملی هم در کارنامه اش ثبت شده، تا انتها فصل با تیم آلمانی اش قرارداد داشت و می توانست در انتها فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس گردد اما بانوی پیر با پرداخت 5 میلیون یورو به علاوه 2 تا 3 میلیون یورو پاداش، او را زودتر به شاگردان ماسیمیلیانو آلگری اضافه نمود. گفته می گردد قرارداد زکریا با یووه تا انتها ماه ژوئن سال 2016 است و او در سال اول 3 میلیون یورو حقوق می گیرد اما در هر فصل حقوقش درصدی اضافه خواهد شد.

زکریا در 18 بازی رسمی اش در این فصل برای مونشن گلادباخ 2 گل زده بود و یک پاس گل داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1937

به "کولوسفسکی و بنتانکور به تاتنهام پیوستند، یوونتوس زکریا را خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولوسفسکی و بنتانکور به تاتنهام پیوستند، یوونتوس زکریا را خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید