تور آلمان ارزان: آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 با برگزاری دو ملاقات در آلمان و انگلیس همراه بود.

تور آلمان ارزان: آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میزبان سالزبورگ اتریش بود که این ملاقات با آتش بازی لواندوفسکی مهاجم لهستانی میزبان و هم تیمی هایش همراه بود. بایرن توانست با نتیجه هفت بر یک میهمان خود را در هم بکوبد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه هشت بر دو به مرحله بعدی صعود کند.

لواندوفسکی (سه بار) به همراه سایر هم تیمی های خود همانند گنبری، توماس مولر (دو بار) و سانه توانستند دروازه سالزبورگ را باز نمایند اما میهمان که در ملاقات رفت توانسته بود باواریایی ها را یک - یک متوقف کند تنها یک گل از هفت گل خورده در آلیانز آره نا را جبران کرد تا خداحافظی تلخی با این رقابت ها داشته باشد.

بندر لیورپول نیز میزبان بازی این تیم با اینتر ایتالیا بود که ملاقات رفت دو تیم با برد دو بر صفر شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول همراه بود.

قرمز پوشان انگلیس با وجود حمایت طرفداران و شانس های متعدد گلزنی تک گل این ملاقات را در دقیقه 61 از لائورتارو مارتینز دریافت کردند اما با وجود تحمل شکست به علت گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله بعدی صعود کردند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2012

به "تور آلمان ارزان: آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: آتش بازی مونیخ در شب برد تلخ اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید