مشخص صندلی تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سیدبندی قرعه کشی

به گزارش ایستگاه بازی، ترتیب چینش تیم های راه یافته به فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا در گروه های هشت گانه این رقابت ها تعیین شد.

مشخص صندلی تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سیدبندی قرعه کشی

به گزارش خبرنگاران، با انتها فصل سری A سیدبندی قرعه کشی مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا معین شد.

طبق مقررات لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانان لیگ های اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و نیز مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها و قهرمان لیگ اروپا در سید یک قرار می گیرند.

به این ترتیب در میان 26 تیم راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های بارسلونای اسپانیا، یوونتوس ایتالیا، منچسترسیتی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، پاری سن ژرمن فرانسه، زنیت روسیه و برنده فینال لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و تاتنهام (هر دو از انگلیس) و برنده لیگ اروپا میان چلسی و آرسنال (هر دو از انگلیس) در سید یک برای تبدیل شدن به سرگروه گروهای هشت گانه قرار خواهند گرفت.

در سید دوم فعلاً چهره 6 تیم معین شده است و این تیم ها عبارتند از: رئال مادرید واتلتیکومادرید اسپانیا ، بوروسیا دورتموند آلمان، ناپولی ایتالیا، شاختار دونتسک اوکراین و بازنده فینال قهرمان لیگ قهرمانان یعنی یکی از دو تیم تاتنهام یا لیورپول قرار خواهد گرفت.

همچنین تاکنون حضور 5 تیم در سید سوم رقابت ها قطعی است. این سید شامل تیم های بنفیکای پرتغال، بایرلورکوزن و سالزبورگ اتریش آلمان، والنسیای اسپانیا و اینتر ایتالیا می گردد.

و اما در چهارمین سید هم تا الان حضور تیم های لکوموتیو مسکوی روسیه، خنک بلژیک، گالاتاسرای ترکیه، لایپزیگ آلمان، آتالانتای ایتالیا و لیل فرانسه قرار دارند.

حضور تمام تیم های فوق به جز آرسنال (مگر با پیروزی در فینال لیگ اروپا) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی است چرا که تیم های لیورپول، تاتنهام و چلسی به وسیله کسب سهمیه در لیگ برتر نیز صعود نموده اند. به این ترتیب 6 تیم دیگر باقی می ماند که چهره این 6 تیم با برگزاری مراحل مقدماتی و پلی آف معین می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 212

به "مشخص صندلی تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سیدبندی قرعه کشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخص صندلی تیم های راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در سیدبندی قرعه کشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید