خبرنگاران افزون بر 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان وبلوچستان انجام شد

به گزارش ایستگاه بازی، زاهدان- خبرنگاران- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: 22هزار و 224 بازرسی از واحدهای صنفی این استان از 20آبان تا پنجم آذر با هدف نظارت بر رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا اجرا شده است.

خبرنگاران افزون بر 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان وبلوچستان انجام شد

محمد قاسمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: در طی این بازرسی ها به سه هزارو 235 واحد صنفی تذکر و406 واحد صنفی که دستورالعمل های ستاد مبارزه با کرونا را رعایت نکردند نیز پلمب شدند.

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل های ستاد مبارزه با ویروس کرونا، گشت های نظارت به صورت روزانه و در شیفت های صبح و عصر در سراسر سیستان وبلوچستان انجام می شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان ادامه داد: رعایت فاصله گذاری اجتماعی در هنگام خرید مورد تاکید بوده و مردم برای رسیدگی به تخلفات صنفی و اقتصادی با تلفن های 124 تماس گیرند.

وی شرح داد: واحدهای صنفی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سلامت جامعه سهیم باشند.

به گزارش خبرنگاران براساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا مشاغل به چهار گروه تقسیم شده اند و براساس شرایط شهرها به فعالیتشان ادامه می دهند، این مصوبه در قالب طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت ها متناسب با شرایط و فرایند کرونا در شهرهای کشور از روز شنبه (اول آذر) آغاز شد .

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1287

به "خبرنگاران افزون بر 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان وبلوچستان انجام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران افزون بر 22 هزار بازرسی از واحدهای صنفی سیستان وبلوچستان انجام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید