خبرنگاران آمریکا ساخت دیوار مکزیک با بودجه نظامی را متوقف کرد

به گزارش ایستگاه بازی، تهران- خبرنگاران- دولت بایدن ادامه ساخت دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک را با بودجه نظامی متوقف کرد.

خبرنگاران آمریکا ساخت دیوار مکزیک با بودجه نظامی را متوقف کرد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزاش خبرنگاران از نشریه هیل، دولت جو بایدن روز آدینه گفت که پروژه ساخت دیوار مرزی را متوقف نموده و از بخشی از بودجه برای ترمیم آسیب های زیست محیطی ناشی از ساخت دیوار استفاده خواهد نمود.

یک مقام دولت بایدن گفت: مطابق با اعلامیه رییس جمهوری مبنی بر تغییر جهت منابع ساخت دیوار مرزی، دیگر هیچ هزینه ای از منابع دیگر برای این طرح استفاده نخواهد شد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که بایدن بلافاصله پس از پیروزی در انتخابات 2020 و ورود به کاخ سفید دستور توقف ساخت دیوار مرزی میان امریکا و مکزیک را صادر کرد.

دیوار مرزی مکزیک به میراث ترامپ معروف است که برای پیشبرد سیاست های ضد مهاجرتی خود در سال 2019 حاضر شد تا بخشی از بودجه ارتش و پنتاگون را صرف ساخت این دیوار کند.

ترامپ حتی پس از مخالفت کنگره برای تامین اعتبار این دیوار مرزی از اختیارات اضطراری رییس جمهوری آمریکا استفاده کرد و میلیاردها دلار بودجه ارتش را به ساخت این دیوار اختصاص داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1566

به "خبرنگاران آمریکا ساخت دیوار مکزیک با بودجه نظامی را متوقف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آمریکا ساخت دیوار مکزیک با بودجه نظامی را متوقف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید