تولید تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز بیمارستانی

به گزارش ایستگاه بازی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از تولید تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین های حرارتی و مانیتور و موارد مشابه مورد نیاز بیمارستان ها خبر داد.

تولید تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز بیمارستانی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از صداوسیما، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای شرکت های دانش بنیان در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان کرونا، اظهار کرد: نیروهای مسلح همچون سایر اجزای کشور در موضوع مقابله با بیماری کرونا احساس وظیفه داشتند و در چند حوزه کارهای مختلفی انجام دادند.

سرتیپ حاتمی گفت: به کارگیری امکانات درمانی نیروهای مسلح یکی از این مواردی بود که در آن می توان به اختصاص 4 هزار تخت بیمارستانی نیروهای مسلح برای بیماران کرونایی اشاره کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه نمود: در روزهایی تا 2 هزار بیمار پذیرش می شد، اما اکنون این تعداد به هزار نفر تقلیل یافته و حالا حدود 3 هزار تخت خالی داریم.

امیر حاتمی همچنین گفت: با توجه به سیاست های وزارت بهداشت برای ایجاد نقاهتگاه ها ویژه استراحت بیماران بعد از بیمارستان نیز اقدام جدی انجام شده که در مجموع ارتش، وزارت دفاع، سپاه و در کل نیروهای مسلح بیش از 10 هزار تخت آماده و اختصاص داده شده است که البته با توجه به فرایند کنترل بیماری، تعداد کمی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

وی تولید محصولات مورد نیاز را از دیگر حوزه های کاری نیروهای مسلح دانست و اضافه نمود: با توجه به ظرفیت های صنایع دفاع، تولید ماسک ان-95 در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله پس از مشاهده نخستین موارد کرونا در کشور تولید مواد ضدعفونی کننده دست و محیط از روزانه 20 هزار لیتر شروع شد که امروز بالغ بر 150 هزار لیتر رسیده که این مواد به بیمارستان ها، مراکز درمانی و شهرداری ها و مراکز ذی ربط تحویل داده می شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان از تولید تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین های حرارتی و مانیتور و موارد مشابه مورد نیاز بیمارستان ها خبر داد و گفت: تولید لوازم تخصصی شامل لباس های ایزوله، بیمارستانی و برانکارد در دستور کار واقع شده است که بلافاصله در اختیار مراکز درمانی قرار می گیرد.

انتهای پیام/4129/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 889

به "تولید تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز بیمارستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید تجهیزات الکترونیکی مورد نیاز بیمارستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید