ترکیه: اتحادیه اروپا صداقت ندارد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آناتولی، فواد اوکتای معاون ریاست جمهوری ترکیه، اتحادیه اروپا را به عدم صداقت متهم کرد و گفت آنکارا به هر قیمتی، از حق خود در هر متر مکعب از آب های مدیترانه شرقی دفاع خواهد نمود.

ترکیه: اتحادیه اروپا صداقت ندارد

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

درحالی که روز گذشته، اتحادیه اروپا در مناقشات دریایی آنکارا- آتن بر سر بهره برداری از منابع نفتی مدیترانه شرقی، جانب یونان را گرفت و ترکیه را به تحریم تهدید کرد؛ اوکتای گفت: ترکیه به صلح و زبان دیپلماسی اشراف دارد اما وقتی پای منافع در میان باشد؛ در انجام آنچه که لازم است؛ تردید نمی کند.

اوکتای در ادامه اظهارات خود که رنگ و بوی تهدید نظامی داشت، اضافه نمود: یونان و فرانسه در شمار آنهایی هستند که این (عدم تردید ترکیه) را بهتر از همه می دانند.

این مقام ترکیه ای اضافه نمود: اگر کوشش آتن برای توسعه قلمرو آبی را دلیلی برای جنگ تلقی نمی کنید؛ پس این چه می تواند باشد.

وی با اشاره به تهدید اتحادیه اروپا گفت: این بی صداقتی است که از یک سو خواستار مذاکره باشید و از سوی دیگر، برنامه های دیگری را تدارک ببینید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1132

به "ترکیه: اتحادیه اروپا صداقت ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه: اتحادیه اروپا صداقت ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید