تجربه شیرینی پزی برای عید نوروز!

به گزارش ایستگاه بازی، یکی از هیجان انگیزترین کارها برای عید نوروز پختن شیرینی و غذاهای مخصوص است. وقتی بوی خوش زنجبیل، دارچین، گلاب و زعفران همه جا را پر می نماید و رنگ های شاد سفره ها را رنگین می سازد. همزمان با فرا رسیدن روزهای عید، در این متن مجموعه ای از کتاب های شیرینی پزی مخصوص این روزها را در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم. با این کتاب های شیرینی پزی، سال جاری سفره نوروزی متفاوتی داشته باشید.

تجربه شیرینی پزی برای عید نوروز!

شیرینی های بدون فر

در این کتاب با نکات مهم برای پخت شیرینی های بدون فر آشنا می شوید:

  1. از مرغوب ترین و تازه ترین مواد اولیه بهره ببرید تا شیرینی دست ساخت شما از کیفیت بالایی برخوردار گردد.
  2. از تازه بودن تخم مرغ مصرفی اطمینان داشته باشید.
  3. استفاده از ترازو و اندازه گیری دقیق، تاثیر به سزایی در کیفیت بهتر شیرینی خواهد داشت.
  4. الک کردن انواع آردها اعم از آرد برنج،نخودچی، ذرت و گندم، تنها به منظور دریافت ناخالصی های موجود در آنها نیست بلکه، موجب هوادهی به آرد می گردد و شیرینی را سبک و لطیف تر خواهد نمود.

پخت نان و شیرینی

با این کتاب راهنمای قابل فهم، کیک پزی مثل آب خوردن است. در کتاب حاضر ترکیبات و تجهیزات موردنیاز برای کیک پزی، نکاتی درباره ی آشپزخانه، توصیه های کارشناسانه درباره تکنیک های پخت و دستور پخت های خوشمزه برای تهیه کوکی جوپرک کشمشی، کیک پنیری، مافین بلوبری و کیک ها و شیرینی های دیگر ارائه شده است. شما هم می توانید ستاره کیک فروشی ها، تولدها و مناسبت های خاص شوید. پس آغاز کنید به کیک پزی.

کتاب کوچک آشپزی (پخت انواع شیرینی و دسر)

کتاب هنر آشپزی کوچک را شیرین درساره گردآوری و تدوین نموده است. این کتاب دستورات آشپزی ارائه شده. انواع کیک و شیرینی، انواع دسر، انواع ترشی و انواع مربا را در این کتاب می آموزید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 167

به "تجربه شیرینی پزی برای عید نوروز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه شیرینی پزی برای عید نوروز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید