تازه ترین قیمت مسکن تهران در سال 99

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش تجارت نیوز، با آغاز به کار بخشی از کسب و کارهای مالی از ابتدای هفته جاری، تعدادی از بنگاه های معاملات ملکی در مناطق مختلف شهر تهران نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

تازه ترین قیمت مسکن تهران در سال 99

جهت دریافت خدمات قیمت در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

هر چند همچنان بعضی از بنگاه های املاک به دلیل تداوم فاصله گذاری اجتماعی معتقد هستند که فعالیت در بازار معاملات خرید و فروش فعلا امکان پذیر نیست، اما بعضی دیگر از مشاوران املاک عنوان می نمایند در کنار فعالیت دیگر کسب و کارهای مالی، فعالیت در این حوزه نیز به تدریج امکان پذیر می گردد.

تعدادی از بنگاه های املاک که دفاتر فعالیت خود را در سطح شهر فعال نموده اند، از مراجعه محدود متقاضیان خرید یا فروش مسکن خبر می دهند.

به گفته آنها بخش عمده فایل های عرضه شده به بنگاه های املاک، با محدوده قیمتی ماه پایانی سال گذشته مجددا برای فروش پیشنهاد شده اند.

این در حالی است که بعضی از سازندگان و مالکان آپارتمان های مسکونی به ویژه املاک نوساز، تا حدودی قیمت پیشنهادی خود را افزایش داده اند.

به گفته مشاوران املاک بخش عمده سازندگانی که در مقطع کنونی حاضر به ارائه و فروش واحدهای تکمیل شده خود شده اند، معتقدند به دلیل شرایط مالی، هزینه های ساخت وساز در امسال با رشد محسوس روبرو خواهد شد. از این رو واحدهای مسکونی خود را با پیش بینی افزایش هزینه ها، برای فروش عرضه نموده اند.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 828

به "تازه ترین قیمت مسکن تهران در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تازه ترین قیمت مسکن تهران در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید