برد تاتنهام در مقابل تیم بحران زده چلسی

به گزارش ایستگاه بازی، تیم فوتبال تاتنهام در حساس ترین ملاقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر انگلیس پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر چلسی را شکست دهد.

برد تاتنهام در مقابل تیم بحران زده چلسی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های تاتنهام و چلسی در لیگ برتر انگلیس در استادیوم خانگی تاتنهام به مصاف یکدیگر رفتند و این ملاقات نیز همانند دربی های گذشته لندن با جنجال و تنش های فراوانی همراه بود.

در حالی که 2 دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول سپری شده بود جنجال بزرگی شکل گرفت. حکیم زیاش با ریچارلیسون درگیر شد تا بازیکنان تاتنهام به بازیکن مراکشی چلسی حمله ور شده و در ادامه بازیکنان آبی پوش وارد معرکه شدند.

داور این بازی برای اینکه بتواند اوضاع را کنترل کند به 2 بازیکن چلسی و تاتنهام (هاورتز و امرسون) کارت زرد نشان داد. او چند ثانیه بعد به حکیم زیاش کارت قرمز داد، اما با مشورت گرفتن از یاری داور ویدئویی، تصمیم خود را تغییر داد و به کارت زرد اکتفا کرد.

نیمه دوم با گل زودهنگام تاتنهام همراه شد. امرسون از جناح راست شوت زد که دروازه بان چلسی آن را به طور ناقص دفع کرد، اما در برگشت توپ در اختیار اولیور اسکیپ نهاده شد تا او توپ را به تور بچسباند.

بعد از این گل چلسی برای جبران، حملات زیادی را تدارک دید، اما هیچ کدام از آن ها نتیجه ای نداشت تا اینکه در دقیقه 82 هری کین، کاپیتان تاتنهام گل دوم تیمش را ثبت کرد.

تاتنهام با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد 45 رساند تا همچنان در جایگاه چهارم جدول قرار بگیرد. چلسی نیز با 31 امتیاز در رتبه دهم ایستاد تا همچنان به تیره روزی هایش در لیگ جزیره ادامه دهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اسفند 1401 بروزرسانی: 8 اسفند 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2162

به "برد تاتنهام در مقابل تیم بحران زده چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد تاتنهام در مقابل تیم بحران زده چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید