بیشترین شانس های توپ طلا؛ کاندید اصلی معرفی گردید

به گزارش ایستگاه بازی، ستاره آرژانتینی دنیای فوتبال در آستانه کسب جایزه برترین بازیکن سال دنیا قرار گرفته است.

بیشترین شانس های توپ طلا؛ کاندید اصلی معرفی گردید

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رقابت بر سر کسب توپ طلای سال 2023 پس از انتها فصل فوتبالی در دنیا به انتها خود رسیده و لیونل مسی نزدیک ترین ستاره به فتح این جایزه است.

در حالی که جام دنیای 2022 قطر تاثیر زیادی بر برنده توپ طلا خواهد داشت اما ستارگان فوتبال در رقابت های فصل گذشته هم این شانس را داشتند تا برای این عنوان رقابت نمایند.

جایزه توپ طلا از سوی مجله معتبر فرانس فوتبال به برترین بازیکن دنیا اهدا می گردد و مسی با کسب هفت عنوان، رکورددار بردن این جایزه به خانه است.

وبگاه گل نوشته مسی با قهرمانی در جام دنیای اخیر به همراه آرژانتین، صاحب بیشترین شانس برای کسب توپ طلای هشتم خود است و کاپیتان آلبی سلسته که به تازگی به تیم اینتر میامی آمریکا پیوسته می تواند وداع با فوتبال اروپا و زندگی نو خود را به زیباترین شیوه جشن بگیرد.

ارلینگ هالند ماشین گلزنی منچسترسیتی که در این فصل پیروز به کسب سه گانه به همراه سیتیزن ها شد و تمام رکوردهای گلزنی را جابجا کرد، پس از مسی قرار گرفته است.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن هم که دوئل دونفره ای را با هم تیمی سابق خود در فینال جام دنیای داشت، در رتبه سوم قرار داد.

وینیسیوس جونیور، کوین دی بروینه، رودری، ایلکای گوندوغان، ویکتور اوسیمن، روبرت لواندوفسکی و خولین آلوارز هم رتبه های چهارم تا دهم رده بندی برترین بازیکنان دنیا از نگاه گل را به دست آورده اند.

مراسم برترین های فوتبال دنیا در سال 2023 میلادی روز 30 اکتبر (هشتم آبان) در خانه اپرای تئاتر دو شاتله در شهر پاریس برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2210

به "بیشترین شانس های توپ طلا؛ کاندید اصلی معرفی گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "بیشترین شانس های توپ طلا؛ کاندید اصلی معرفی گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشترین شانس های توپ طلا؛ کاندید اصلی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید