تور مجازی بلفاست؛ مرکز زیبای ایرلند شمالی

به گزارش ایستگاه بازی، در این قسمت از تورهای مجازی، به شهر بلفاست که مرکز ایرلند شمالی است سفر می کنیم؛ شهری زیبا و پیشرفته با جاذبه های دیدنی و فرهنگی متعدد.

تور مجازی بلفاست؛ مرکز زیبای ایرلند شمالی

بریتانیا یکی از آن نقاط به خصوص جهان محسوب می گردد که زیبایی ها و دیدنی های بسیار زیادی را در خودش جای داده است. بریتانیا از کشورهای پرتعدادی تشکیل شده است؛ ولز، اسکاتلند، ایرلند شمالی و جنوبی، انگلستان و منطقه ها بیشتر، از جملات نقاط اصلی سرزمین بریتانیا هستند. هر یک از این کشورها جاذبه های توریستی فراوانی را در خود جای داده اند. از بناها و دیدنی های بزرگ و پیشرفته انگلستان، همه گیری فوتبال و ترانه های محلی این کشورها تا آب وهوای خاص، چشم انداز های دیدنی و غذاهای ویژه، همه در کنار هم سرزمین بریتانیا را به منطقه ای بسیار مجذوب نماینده و هیجان انگیز تبدیل می نماید.

بلفاست یکی از شهرهای مهم بریتانیا است. این شهر که مرکز ایرلند شمالی به شمار میرود، یکی از شهرهای بسیار زیبا و باصفای اروپا است. شهر بلفاست به معنی دهانه ماسه زار، روی یک تپه بنا شده است. کنار هم قرار گرفتن سازه های سنتی و تاریخی با جاذبه های کاملا مدرن و امروزی، یک هارمونی ویژه را در این شهر ایجاد نموده است که همراه با دیدنی های طبیعی اش، آن را به یکی از مجذوب نماینده ترین مقصدهای گردشگران تبدیل می نماید. همراه ما باشید تا در جدیدترین قسمت از تورهای مجازی، به بلفاست سفر کنیم.

با مساحت 115 کیلومتر مربع، منطقه ای محصورشده میان کوه و رودخانه است. جاهای دیدنی بلفاست متنوع و خاص هستند و این شهر به صورت سالانه، گردشگران پرتعدادی را میزبانی می نماید. لازم به ذکر است که حدد 267 هزار نفر در شهر بلفاست سکونت دارند. زبان انگلیسی، زبان مرسوم مردم این شهر است و طبیعتا گویش ایرلندی رایج ترین گویش شهروندان بلفاست به شمار میرود. بیش از نیمی از بلفاستی ها، آیین مسیحیت را دنبال می نمایند.

نام شهر بلفاست از سال 1888 در میان شهرهای جهان مطرح شد و به علت پیشرفت آن در صنایع مختلف، نام لینئوپولیس را برایش انتخاب کردند. با ورود کشتی های بزرگ و پیشرفته به این شهر در میانه های قرن 19، بلفاست از نظر رشد صنعتی توانست جهش بزرگی را تجربه کند. این پیشرفت حالا به جایی رسیده که از شهر بلفاست به عنوان یکی از مهم ترین بندرهای صنعتی جهان یاد می گردد.

کلیسای جامع سنت پاتریک، موزه اولستر، قلعه بلفاست و موارد بیشتر، از جمله جاذبه های توریستی این شهر هستند. از طریق قسمت ویژه ای که در بالای مطلب تعبیه شده است، می توانید به صورت مجازی از شهر بلفاست بازدید کنید. خبرنگاران به صورت روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این جنس از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران نباید فراموش کنید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1957

به "تور مجازی بلفاست؛ مرکز زیبای ایرلند شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مجازی بلفاست؛ مرکز زیبای ایرلند شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید