انتشار اوراق 12هزار میلیارد ریالی اجاره سهام

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران به نقل از فرابورس، سعید بداغی در خصوص انتشار اوراق 12 هزار میلیارد ریالی اجاره سهام اظهار داشت: امروز سه شنبه اوراق صکوک اجاره سهام با نرخ سود (کوپن) 19 درصد از سوی شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در فرابورس ایران منتشر گشت.

انتشار اوراق 12هزار میلیارد ریالی اجاره سهام

گفتنی است: این اوراق، سه ساله بوده و سود آن هر شش ماه یکبار به حساب دارندگان واریز می گردد. تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی آن بر عهده تامین سرمایه های امین، تمدن، نوین و سپهر خواهد بود.

این مقام مسئول اشاره نمود: از جمله ویژگی های این اوراق شکل گیری همکاری مؤثر بین چهار شرکت تامین سرمایه با محوریت امین است که این امر موجب هم افزایی بین این نهادهای مهم بازار سرمایه و الگویی برای خدمت رسانی بهتر به صنایع و نهادهای کشور است. ویژگی دیگر این اوراق حرکت به سمت کاهش وابستگی اوراق بدهی به تضامین بانکی است که قدمی مهم در کاهش هزینه های تأمین مالی و تسهیل انتشار اوراق محسوب می گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اوراق دیگری نیز به زودی منتشر می گردد، اعلام کرد: به زودی تأمین مالی 2000 میلیارد ریالی برای صنعت فولاد توسط تأمین سرمایه امین انجام خواهد گشت.

بداغی در انتها، همکاری و همراهی مجموعه سازمان بورس و اوراق بهادار، شرکت مدیریت دارایی مرکزی، فرابورس ایران و کنسرسیوم تأمین سرمایه ها در به ثمر رسیدن انتشار اوراق مذکور را بسیار مؤثر و کلیدی دانست.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 28 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 10

به "انتشار اوراق 12هزار میلیارد ریالی اجاره سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار اوراق 12هزار میلیارد ریالی اجاره سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید