آخرین مهلت پرداخت جرایم مالیاتی ، خوش حساب ها 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی گرفتند

به گزارش ایستگاه بازی، رییس کل سازمان مالیاتی گفت: حدود 200 هزار مودی بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان مالیات خود را پرداخت کردند و از حدود 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی برخوردار شدند.

آخرین مهلت پرداخت جرایم مالیاتی ، خوش حساب ها 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی گرفتند

مهر به نقل از صدا و سیما نوشت: امیدعلی پارسا با اشاره به اینکه سازمان امور مالیاتی، مرداد سال جاری با همگرایی و اجماع هر سه قوه، بخشنامه مهمی را برای حمایت از فراوری، مقابله با فرار مالیاتی و فساد اداری صادر کرد، گفت: بر اساس این بخشنامه، همه جرائم مالیاتی قابل بخشش مودیان با پرداخت اصل بدهی مالیاتی تا خاتمه مهر، بخشیده می گردد.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: توقع و انتظار ما این بود با اطلاع رسانی که انجام دادیم، استقبال بیشتری گردد.

وی ادامه داد: حدود 200 هزار مودی بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان مالیات خود را پرداخت کردند و از حدود 8 هزار میلیارد تومان بخگرددگی برخوردار شدند.

پارسا اضافه کرد: بر اساس گزارش ها، با توجه به اینکه بسیاری از مودیان، پرداخت بدهی مالیاتی خود را به روزهای آخر مهلت معین شده موکول کردند، احتمالا فردا و پس فردا ترافیک سنگینی خواهیم داشت.

وی از مودیان خواست در مهلت باقیمانده، پرداخت بدهی های مالیاتی خود را به بعد از ظهر موکول ننمایند و آن را اوایل صبح، انجام دهند.

مهلت بخگرددگی جرائم مالیاتی به هیچ وجه تمدید نمی گردد

معاون وزیر امور مالی و دارایی با تاکید بر اینکه اجرای بخشنامه بخگرددگی جرایم مالیاتی فرصت استثنایی و بی نظیر برای مودیان بدهکار است، اضافه کرد: کارکنان سازمان امور مالیاتی، فردا تا ساعت 18 و پس فردا تا ساعت 20 در خدمت مردم هستند.

وی گفت: همه مودیان با مراجعه به این سازمان با حداقل تشریفات اداری و بدون آنالیز های زمان بر و به آسان ترین شکل ممکن با پرداخت اصل بدهی خود از بخگرددگی جرایم مالیاتی برخوردار می شوند و سازمان امور مالیاتی این افراد را خوش حساب تلقی می نماید.

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: با توجه به اینکه این بخشنامه، مردادماه ابلاغ شد بنابراین به هیچ وجه به فکر تمدید این مهلت نیستیم و امیدواریم مودیان به موقع مراجعه نمایند تا نیازی به تمدید نباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 499

به "آخرین مهلت پرداخت جرایم مالیاتی ، خوش حساب ها 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت پرداخت جرایم مالیاتی ، خوش حساب ها 8 هزار میلیارد تومان بخشودگی گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید