شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس ها داریم

به گزارش ایستگاه بازی، مهدی شربیانی پس از کسب سه مدال طلا در پنج وزن نخست رقابتهای قهرمانی جوانان دنیا به خبرنگاران به اسلواکی گفت: ما در اوزان نخست نتیجه خوبی گرفتیم اما می توانستیم بهتر باشیم. البته سه مدال طلای روز نخست هم توانست ما را فعلا در صدر جدول رده بندی تیمی قرار دهد ولی هنوز فاصله کمی با روسها داریم و نبرد همیشگی ما با آنها ادامه دارد.

شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس ها داریم

وی در خصوص وضعیت ملی پوشان اوزان دوم و حضور سه نفر در دیدارهای شانس مجدد برای مدال برنز اضافه نمود: ما فعلا در پنج وزن دوم، یک فینالیست و یک نماینده در رده بندی داریم که البته علیرضا نجاتی هم می توانست هم اکنون فینالیست باشد. ما سه نماینده دیگر هم در گروه بازنده ها داریم تا در گروه شانس مجدد، خود را به دیدار رده بندی برسانند. ما در اصطلاح به تمامی امتیازات ریز احتیاج داریم تا حتی حداقل امتیازها هم بتواند فاصله ما را با روس ها بیشتر کند.

سرپرست تیم کشتی فرنگی جوانان ایران در خاتمه گفت: ما روز سختی را پیش رو داریم و باید منتظر رسیدن سه نماینده به رده بندی و همچنین کسب بهترین نتیجه برای نمایندگان راه یافته به فینال و رده بندی باشیم.

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی دنیا از صبح روز دوشنبه در شهر ترنوا کشور اسلواکی شروع شد و سه شنبه شب با کسب سه مدال طلا برای ایران توسط پویا ناصر پور در وزن 55 کیلوگرم، محمدهادی ساروی در وزن 87 کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم به خاتمه رسید.

در خاتمه مسابقات پنج وزن نخست تیم ایران با 75 امتیاز در صدر واقع شده است و تیم های روسیه و قرقیزستان به ترتیب با 72 و 50 امتیاز دوم و سوم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 49

به "شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس ها داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شربیانی: برای تکرار قهرمانی جدال سختی با روس ها داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید