خبرنگاران آرزوی منشا برای پرسپولیس، تقابل طارمی با رونالدو

به گزارش ایستگاه بازی، تهران- خبرنگاران- در بیست وچهارم روز از آذرماه سال 1399 با بسته ورزشی خبرنگاران همراه باشید.

خبرنگاران آرزوی منشا برای پرسپولیس، تقابل طارمی با رونالدو

به گزارش خبرنگاران، بیست وچهارمین روز از آذرماه، بسته ورزشی تقدیم شما می گردد. با ما همراه باشید.

منشا: امیدوارم پرسپولیس در دو حه جشن قهرمانی بگیرد

گادوین منشامهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور در فینال آسیا با سرخپوشان پایتخت را دارد، در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سال جاری خیلی به قهرمانی پرسپولیس در آسیا امیدوارم هستم و امیدوارم که این تیم بتواند در ملاقات فینال به فزونی دست یابد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

دیبالا: به یوونتوس وفادار هستم

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، گفت: یوونتوس را دوست دارم و به آن وفادار هستم و همواره گفته ام که می خواهم در تورین بمانم. جزییات این مطلب را اینجا بخوانید.

مجامع انتخاباتی چهار فدراسیون دی ماه برگزار می گردد

معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای مجامع انتخاباتی چهار فدراسیون ورزشی را دی ماه سال جاری برگزار می نماید که پیش تر به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت در تردد و تجمع از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش امکان برگزاری آن وجود نداشت. ادامه این خبر را اینجا بخوانید.

خط و نشان بنا برای حریفان در المپیک

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن حمایت از 2 نماینده کشورمان در جام دنیای انفرادی و انتقاد به قضاوت ها برای حریفان اصلی و به نوعی روس ها در المپیک توکیو خط و نشان کشید. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

پیروزی سپاهان و شهرداری ارومیه در شروع هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

تیم های بالانشین سپاهان و شهرداری ارومیه در شروع هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال مقابل رقیبان خود پیروز شدند. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

برنامه تمرینی پرسپولیس تعیین شد

زمان و مکان تمرین امروز دوشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در اولین روز استقرار این تیم در قطر تعیین شد. جزییات این مطلب را اینجا بخوانید.

اولسان در قرق کاربران ایرانی؛ از کُری خوانی تا حمایت

بعد از فینالیست شدن تیم فوتبال اولسان کره جنوبی، صفحات مجازی این تیم با هجوم کاربران ایرانی روبرو شده است. متن این گزارش را اینجا بخوانید.

هافبک اولسان: خاطره خوبی از رویارویی با تیم های ایرانی دارم

هافبک بازی ساز تیم فوتبال اولسان کره جنوبی، گفت: در قطر خاطره خوبی برابر ایرانی ها دارم اما چیزی که برای بیشتر اهمیت دارد، نگرش و موفقیت تیمی است. متن این مطلب را اینجا بخوانید.

والیبال ایران سهمیه مسابقات دنیای نوجوانان و جوانان را کسب کرد

والیبال ایران سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی دنیا در رده های زیر 19 و زیر 21 سال را به دست آورد. ادامه مطلب را اینجا بخوانید.

فکری: با صدرنشینی در هفته ششم به استقلال جام نمی دهند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: با صدرنشینی استقلال هیچ اتفاقی رخ نداده است و با این صندلی در حال حاضر چیزی به ما نمی دهند؛ مهم این است که در خاتمه فصل صدرنشین باشیم. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

تقابل طارمی با رونالدو/ نبرد بارسلونا با پاریسی ها

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا در حالی برگزار گردید که در مهمترین ملاقاتها بارسلونا و پاری سن ژرمن به مصاف هم می فرایند و پورتو با مهدی طارمی به مصاف یوونتوس و رونالدو می رود. بقیه خبر را اینجا بخوانید.

نخستین تمرین پرسپولیسی ها پس از خروج از قرنطینه

بدنبال منفی شدن پاسخ تست کرونای کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که هم اکنون در دوحه به سر می برد، سرخپوشان نخستین تمرین خود را پیش از فینال 29 آذرماه و پس از ورود به قطر و سپری کردن قرنطینه یک روزه انجام دادند. متن این خبر را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1352

به "خبرنگاران آرزوی منشا برای پرسپولیس، تقابل طارمی با رونالدو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آرزوی منشا برای پرسپولیس، تقابل طارمی با رونالدو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید