عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی جهان رسید

به گزارش ایستگاه بازی، فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم ایران با کسب دومین پیروزی، راهی مرحله نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی جهان شد.

عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی جهان رسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان 2019 که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، سعید عبدولی نماینده وزن 82 کیلوگرم ایران و دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر آدلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از روسیه به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی سخت با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

عبدولی در دور بعد به مصاف رفیق حسین اف دارنده مدال های طلای اروپا 2011 و برنز اروپا 2018 از آذربایجان می رود. عبدولی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس به مصاف پیتر نوواک از چک رفت و با نتیجه 9 بر صفر به برتری رسید.

در جریان رقابت های روز نخست، 3 فرنگی کار دیگر ایران نیز به میدان رفتند.

پویا ناصرپور دارنده مدال طلای جوانان جهان، در دور نخست به مصاف شریف کلیچ قهرمان جوانان جهان 2013 از ترکیه رفت و در مدت زمان 4 دقیقه پیروز به شکست 8 بر صفر حریفش شد. ناصرپور در دور بعد مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان در مدت زمان 2 دقیقه با نمایشی ضعیف با نتیجه 10 بر صفر باخت. وی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

در وزن 63 کیلوگرم که 18 شرکت کننده حضور دارند، میثم دلخانی دارنده مدال برنز جوانان جهان، پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه با نتیجه 4 بر 2 باخت و برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد، در غیر اینصورت حذف خواهد شد.

اما در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد دارنده مدال طلای جوانان جهان و برنز زیر 23 سال جهان، در دور اول برابر لوری لومادزه از گرجستان به روی تشک رفت و در مدت زمان 3 دقیقه و 24 ثانیه با نتیجه 9 بر یک باخت و با توجه به شکست 11 بر 5 این کشتی گیر گرج در دور بعد مقابل حریف آذربایجانی، کاویانی نژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

4 وزن برگزار شده در روز نخست قهرمانی جهان از اوزان غیر المپیکی محسوب می شوند و 6 وزن باقیمانده از اوزان المپیکی هستند و به نفرات اول، دوم، سوم مشترک و پنجم مشترک سهمیه المپیک اختصاص پیدا می کند.

هدایت تیم ملی کشتی فرنگی ایران بر عهده محمد بنا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 349

به "عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی جهان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدولی به نیمه نهایی قهرمانی جهان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید