فینالیست های چهار وزن نخست مشخص شدند، دو شانس برنز برای ایران

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، مسابقات مقدماتی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان امروز شنبه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار شد که در انتها سعید عبدولی در وزن 82 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد و میثم دلخانی در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز می جنگد. دو نماینده ایران هم در روز نخست حذف شدند تا تیم کشورمان در روز نخست، تنها شانس کسب دو مدال برنز را داشته باشد.

فینالیست های چهار وزن نخست مشخص شدند، دو شانس برنز برای ایران

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا ناصر پور در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر شریف کلیچ از ترکیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل الهام بهرام اف قهرمان آسیا از ازبکستان باخت و با توجه به باختن این حریف در دور بعد مقابل حریف ژاپنی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 2 مغلوب استپان ماریانیان دارنده مدال طلای جهان از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. دلخانی در این گروه ابتدا باید با جین هوونگ جونگ از کره جنوبی کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف اسلاویک گالستیان از ارمنستان خواهد رفت.

در وزن 72 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور اول با نتیجه 9 بر یک مقابل لوری لومادزه از گرجستان باخت و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، کاویانی نژاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر پیتر نوواک از چک را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم در مصاف با ادلان آکیف دارنده مدال برنز اروپا از کشور روسیه با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این دیدارمقابل رفیق حسین اف از کشور آذربایجان با نتیجه 8 بر 5 باخت و به دیدار رده بندی رفت.

اسامی نفرات راه یافته به فینال چهار وزن نخست به شرح زیر است:

55 کیلوگرم: خورلان ژاکانشا (قزاقستان) - نوگزاری تسورتسومیا (گرجستان)

63 کیلوگرم: استپان ماریانیان (روسیه)- شینیبو اوتا (ژاپن)

72 کیلوگرم: آرام واردانیان (ازبکستان) - ابوزید مانستیگوف (روسیه)

82 کیلوگرم: لاشا گوبادزه (گرجستان) - رفیق حسین اف (آذربایجان)

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 360

به "فینالیست های چهار وزن نخست مشخص شدند، دو شانس برنز برای ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینالیست های چهار وزن نخست مشخص شدند، دو شانس برنز برای ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید