60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می گردد

به گزارش ایستگاه بازی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از آماده سازی 60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی 2 اردبیل برای واگذاری به سرمایه گذاران اطلاع داد.

60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می گردد

محمد اهلی گفت: ایجاد زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، از مهمترین اقدامات این شرکت برای فراهم کردن بستر های سرمایه گذاری است که کوشش می کنیم با تامین این زیرساخت ها، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در جریان بازدید از پروژه آماده سازی فاز 60 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل 2 گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر شاهد حضور چشمگیر سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی هستیم که برای استمرار این حضور، طرح های توسعه ای و زیرساختی میان مدت و بلند مدتی در دستور کار این شرکت قرار گرفته شده است.

اهلی یکی از برنامه های میان مدت این شرکت را آماده سازی اراضی در اختیار برشمرد و گفت: برای این منظور، آماده سازی شهرک ها و نواحی صنعتی استان در چندین جبهه مختلف در حال انجام بوده که آماده سازی فاز 60 هکتاری شهرک صنعتی اردبیل 2 از جمله این اقدامات است.

او اندازه برآورد هزینه کرد برای اجرای این پروژه مهم را در حدود 100 میلیارد تومان برشمرد و گفت: عملیات آماده سازی این فاز از شهرک از اوایل سال گذشته شروع شده است که در صورت تامین اعتبارات، تا خاتمه امسال آماده واگذاری به متقاضیان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل مکان یابی و تملک اراضی تازه را از جمله برنامه های درازمدت این شرکت برشمرد و گفت: با توجه به اتمام زمین در بعضی از شهرک های صنعتی، ایجاد شهرک های تازه به طور جد مورد تاکید این شرکت بوده و کوشش می گردد تا با پیگیری های لازم، طرح های توسعه ای و تملک اراضی به خاتمه برسد.

اهلی تامین زمین در مرکز استان را از جمله مسائل حال حاضر توسعه شهرک های صنعتی برشمرد و گفت: به دلایل مختلف، مراکز استان ها همیشه مورد توجه سرمایه گذاران بوده و با توجه به اشباع شهرک صنعتی اردبیل 2 تا دو سال آینده، متاسفانه در تامین سرمایه گذاران آینده دچار مشکل خواهیم شد.

او تملک و احداث یک شهرک صنعتی بزرگ با مقیاس 1000 هکتاری را از ضروریات توسعه صنعت مرکز استان برشمرد و بر پیگیری ها و احداث این شهرک صنعتی تاکید نمود.

خبرنگاران اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2085

به "60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 هکتار از اراضی شهرک صنعتی اردبیل به سرمایه گذاران واگذاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید