456 نفر گرفتار در برف و کولاک جاده ای آذربایجان غربی توسط جمعیت هلال احمر نجات یافتند

به گزارش ایستگاه بازی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت:: طی روز های اخیر علاوه بر حوادث جاده ای، بر اثر بارش برف و کولاک 12 مورد حادثه در راه های مواصلاتی مختلف استان به وجود آمده در این راستا 456 نفر گرفتار شده بودند که به این افراد یاری رسانی شده است.

456 نفر گرفتار در برف و کولاک جاده ای آذربایجان غربی توسط جمعیت هلال احمر نجات یافتند

برای سفری دلچسب با تور لحظه آخری باکو 99 همراه شوید و شهر زیبای باکو را ملاقات کنید و با فرهنگ مردم خونگرم آذربایجان آشنا شوی و مسافرتی دل انگیز را سپری کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سعید رهبرسوره در ارومیه اظهار کرد: طی هفته جاری علاوه بر حوادث جاده ای بر اثر بارش برف و کولاک 12 مورد حادثه در راه های مواصلاتی استان به وجود آمده و در این راستا 456 نفر گرفتار برف شده بودند که به این افراد یاری رسانی شده است.

وی اضافه نمود: جمعیت هلال احمر به عنوان سازمان امدادی جوابگوی حوداث و سوانح بوده و 24 ساعته در20 پایگاه ثابت و موقت طی تماس با شماره تلفن 112 آماده پاسخ گویی و ارائه خدمات است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی توضیح داد: پایگاه های جاده ای جمعیت هلال احمر علاوه بر پاسخ گویی به حوادث جاده ای آمادگی اسکان اضطراری در شرایط خاص را داشته و در چند روز اخیر به واسطه راه بندان، راستا های برف گیر پایگاه جاده ای هلال احمر به 17 نفر اسکان اضطراری داده است.

رهبر سوره اذعان کرد: طی چهار روز گذشته 17 حادثه جاده ای اتفاق افتاده در این راستا 61 نفر منجر به حادثه شده و 10 نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا نموده و مابقی به صورت سرپایی درمان شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 677

به "456 نفر گرفتار در برف و کولاک جاده ای آذربایجان غربی توسط جمعیت هلال احمر نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "456 نفر گرفتار در برف و کولاک جاده ای آذربایجان غربی توسط جمعیت هلال احمر نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید