2 ستاره استقلال و پرسپولیس در دربی پیش رو

به گزارش ایستگاه بازی، خبرنگاران: استقلال با پرسپولیس حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران را برگزار می کنند. این بازی جدال بین صدرنشین و تیم دوم جدول رده بندی است که 6 امتیاز آن ها را از یکدیگر جدا کرده است. فارغ از جدول، جدال دو تیم همیشه حساسیت های زیادی در پی داشته است.

2 ستاره استقلال و پرسپولیس در دربی پیش رو

به گزارش خبرنگاران، بازی پیش رو، اما بدون درنظر گرفتن تمامی حساسیت ها، جدال بین 2 ستاره استقلال و پرسپولیس زیر ذره بین است. در این فصل، کوین یامگا در استقلال حسابی درخشیده و این روز ها با 10 گل زده، علاوه بر اینکه بهترین گلزن تیمش است در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر هم ایستاده است. اگر کوین به همان آمادگی همیشه باشد، مدافعان پرسپولیس کار دشواری برای مهار او خواهند داشت.

در تیم رقیب هم به نظر می رسد همه چیز به مهدی ترابی ختم می شود؛ ملی پوشی که این روز ها تبدیل به ستاره اول و آخر پرسپولیس شده است. ترابی فارغ از شم گلزنی بالایی که دارد این روز ها با دادن 9 پاس گل به همتیمی هایش در صدر بهترین پاسور های لیگ قرار گرفته است. نباید فراموش کرد که فصل پیش سروش رفیعی با همین تعداد گل عنوان بهترین پاسور فصل را در اختیار داشت، ولی حالا در فاصله 8 بازی مانده به انتها، ترابی به این رکورد رسیده و بخت زیادی برای شکستن رکورد فصل پیش سروش رفیعی دارد. جدال بهترین گلزن استقلال با بهترین پاسور پرسپولیس که هر دو در زمره ستاره های کنونی هستند، از جذابیت های نهفته دربی روز پنجشنبه است.

منبع: فرارو
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1990

به "2 ستاره استقلال و پرسپولیس در دربی پیش رو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 ستاره استقلال و پرسپولیس در دربی پیش رو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید