آخرین مهلت پرسپولیس تا فردا برای اضافه کردن مهاجم به فهرست آسیایی

به گزارش ایستگاه بازی، باشگاه پرسپولیس با وجود مذاکرات مثبتی که با مهاجم اکوادوری داشته، اما هنوز پیروز به عقد قرارداد با این بازیکن نشده است.

آخرین مهلت پرسپولیس تا فردا برای اضافه کردن مهاجم به فهرست آسیایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، کایسدو مهاجم اکوادوری اسبق تیم های منچستر سیتی و اینترمیلان در آستانه پیوستن به پرسپولیس واقع شده است و احتمالاً تا امروز یا فردا قرارداد این بازیکن امضاء خواهد شد.

این بازیکن اکوادوری با رقمی در حدود 600 هزار دلار به پرسپولیس خواهد پیوست اما مسؤولان این باشگاه برای ترغیب او جهت عقد قرارداد پیشنهاد خوبی به این بازیکن داده اند.

باشگاه پرسپولیس حتی پیش قرارداد تنظیم شده را نیز برای این بازیکن ارسال نموده اما کایسدو در حال مشورت با خانواده و نزدیکان خود است تا در صورت مثبت بودن همه چیز، قرارداد خود با سرخپوشان را امضا کند.

باشگاه پرسپولیس طبق آیین نامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هفت روز قبل از اولین بازی خود فرصت ویرایش فهرست آسیایی اش را دارد و به این ترتیب برای جذب بازیکن خارجی و اضافه کردن نامه او به فهرست آسیایی فقط تا فردا مهلت خواهد داشت.

باید دید با توجه به ملاقات حساس پرسپولیس و النصر این اتفاق برای سرخپوشان رقم می خورد و کایسدو می تواند به عنوان مهاجم پرسپولیس در این رقابت حساس حضور پیدا کند یا خیر.

پیش تر از این قرار بود بازی در زمین بی طرف برگزار گردد اما با توافق نامه ای که بین دو کشور ایران و عربستان امضا شد ملاقات پرسپولیس و النصر بدون حضور تماشاگران به علت شکایت طرفداران تیم گوا هند از این باشگاه در استادیوم آزادی با یاری داور ویدئویی اجاراه ای، برگزار می گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 شهریور 1402 بروزرسانی: 20 شهریور 1402 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 2237

به "آخرین مهلت پرسپولیس تا فردا برای اضافه کردن مهاجم به فهرست آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین مهلت پرسپولیس تا فردا برای اضافه کردن مهاجم به فهرست آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید