14 درصد کسب و کارهای کوچک کانادایی در معرض خطر تعطیلی دائم هستند

به گزارش ایستگاه بازی، باوجود این که استان ها برنامه های آغاز به کار دوباره را با جدیت پیش می برند، 14 درصد از کسب و کارهای کوچک کانادایی در معرض خطر بسته شدن دائمی هستند.

14 درصد کسب و کارهای کوچک کانادایی در معرض خطر تعطیلی دائم هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای توریستی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

حدود یک مورد از هر هفت کسب و کار کوچک و متوسط که در نظرسنجی فدراسیون کسب و کارهای مستقل کانادا در ماه ژوئن شرکت نموده بودند، اعلام نموده که دارد به اعلام ورشکستگی یا کاهش میزان فعالیتش به خاطر پاندمی کووید-19 فکر می نماید. این یعنی علاوه بر تمام کسب و کارهایی که تا به حال بسته شده اند، حدود 158 هزار واحد تجاری دیگر در خطر بسته شدن قرار دارند.

شاخص های اخیر نشان می دهد کانادا در حال بهبود است، اما اقتصاددان ها هشدار می دهند کشور هنوز باید یک فرایند طولانی را طی کند.

فدراسیون کسب و کارها گفته با توجه به اینکه اعضایش معمولا جاافتاده و مقاوم تر هستند، ممکن است نتایجی که اعلام نموده محافظه کارانه باشد.

این گروه صنعتی گفته بر حسب اینکه برنامه بهبود مالی چطور پیش برود، میزان بسته شدن کسب و کارها می تواند بین 55 هزار تا 218 هزار واحد باشد.

از نظر جغرافیایی، کسب و کارهای موجود در آلبرتا با 19 درصد بالاترین ریسک بسته شدن را دارند. استان به خاطر پاندمی و کاهش قیمت نفت با یک ضربه دوگانه روبرو شده است.

بخش های هنرها و تفریحات و اقامت ممکن است شاهد چشمگیرترین کاهش باشند و به ترتیب با ریسک 30 درصد و 27 درصد روبرو هستند چون این صنایع برای بازه ای طولانی بسته مانده اند و به خاطر طبیعت کارشان با محدودیت های سختی هم روبرو خواهند بود.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 1124

به "14 درصد کسب و کارهای کوچک کانادایی در معرض خطر تعطیلی دائم هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 درصد کسب و کارهای کوچک کانادایی در معرض خطر تعطیلی دائم هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید