یونیورسال آمریکا میزبان فصل فراموشی فریبا شد

به گزارش ایستگاه بازی، به گزارش خبرنگاران، جشنواره یونیورسال آمریکا برای سینماگران دنیا نامی آشناست و هر ساله فیلم های جدیدی به چرخه اکران سینمای آمریکا معرفی می نماید و سال جاری عباس رافعی با فیلم فصل فراموشی فریبا در این جشنواره با فیلم هایی از آمریکا و کانادا و کوبا و فرانسه رقابت می نماید.

یونیورسال آمریکا میزبان فصل فراموشی فریبا شد

جشنواره یونیورسال دوم مهرماه در کانزاس سیتی شروع می گردد و فیلم فصل فراموشی فریبا شنبه چهارم مهرماه در سالن اصلی جشنواره به نمایش درمی آید. سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر فیلم و بهرام صحیحی دستیار کارگردان و برنامه ریز به نمایندگی از تیم سازنده در این رویداد سینمای آمریکا حضور دارند.

هفته گذشته این فیلم در جشنواره رومانی به عنوان بهترین فیلم سینمایی پیروز به کسب جایزه اصلی این جشنواره شد و در شهریور ماه سال جاری در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم نیوجرسی آمریکا حضور داشت و پیروز به دریافت چهار جایزه اصلی بهترین فیلم بهترین کارگردانی بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد.

عباس رافعی پیش از این نیز در بخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا آمریکا و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت. فصل فراموشی فریبا در سی ودومین دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشت و ساره بیات نامزد بهترین باریگر زن شد و عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند جایزه بهترین کارگردان آسیا و فصل فراموشی فریبا جایزه نتبک را دریافت کرد.

علاوه بر فیلم فصل فراموشی فریبای عباس رافعی سال گذشته فیلمی به نام آوازهای سرزمین من برای معاونت بین الملل صدا و سیما ساخت که اولین فیلم سینمایی داستانی در خصوص داعش و افراطی گری مذهبی در دنیا است که تا به امروز ساخته شده است و این فیلم که هنوز در ایران هنوز به نمایش درنیامده است تا به امروز چندین جایزه بین المللی از جشنواره های خارجی همچون دیتکتیو و مسکو و کریمه دریافت نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: managore.ir شناسه مطلب: 843

به "یونیورسال آمریکا میزبان فصل فراموشی فریبا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونیورسال آمریکا میزبان فصل فراموشی فریبا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید